updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

Resum #PlataFemenina: Dominen Sant Vicenç i JH Mataró

Fotos: @HandbolStVicenc i @cjhmataro Santvi i JHMataró han guanyat els dos primers partits Fotos: @HandbolStVicenc i @cjhmataro

Sant Vicenç i Joventut Mataró dominen la classificació, ja que són els dos únics equips que han guanyat els dos partits, a l'espera del que pugui passar en el partit ajornat Elda- Sant Quirze. Les vicentines pugen al primer lloc pel golaverage general.

La classificació del grup C de la Divisió Plata Estatal

El partit de la jornada a Mataró:
JH Mataró 26-20 Castelló

L'equip mataroní va obtenir una prestigiosa i valuosa victòria davant un equip que fa dues temporades havia jugat a Divisió d'Honor, que la temporada passada havia estat el segon classificat i que havia guanyat a Mataró per 27-32.
L'equip castellonenc va sortir molt endollat i les de Jordi Rubí no trobaven la manera de frenar-les i de superar la defensa i porteria visitant, i a l'equador de la primera part el marcador estava en 3-6, i a 5 minuts del descans estava en 5-10. Només al final de la primera part les locals van poder fer un bon parcial per marxar al descans amb un esperançador 8-11.
A l'inici de la segona part la defensa local i la porteria van començar a funcionar i va aparèixer una Ona Muñoz letal, capaç de marcar 6 gols en 7 minuts, i capgirar el marcador fins el 15-13, amb un parcial de 7 a 2.
Va reaccionar el Castelló per empatar a 17, però novament l'equip maresmenc va agafar el control del partit i amb un altre parcial contundent de 7 a 1, va deixar decidit el matx.

La màxima golejadora del partit va ser Ona Muñoz amb 11 gols, seguida de Clara Poo i les visitants Noelia López i Ana Adrián, amb 5.

Sant Vicenç 35-19 Almassora

Les vicentines van superar molt còmodament a un equip debutant a Plata. Les de Pepo Mestre i Dani Ariño van ser superiors en tots els aspectes i al descans ja dominaven per 17-11.
Amb aquesta contundent victòria l'equip vicentí aconsegueix el lideratge per millor golaverage general sobre el JH Mataró.

Rocío Parra va ser la màxima golejadora amb 8 gols, seguida per Raquel Moré amb 7, igual que la visitant Ana Brenes.

Sant Joan Despí 28-32 La Roca

En un dels derbis catalans de la jornada, que es jugava al pavelló Salvador Gimeno, l'equip roquerol es va refer de la primera derrota a casa, repetint el triomf que ja havien aconseguit la temporada passada en aquella pista.
L'equip visitant es va posar de seguida per davant, al descans guanyava per 14-16 i a la segona part va controlar molt bé la situació, amb una magnífica resolució en els seus atacs.

La màxima golejadora del partit va ser tres jugadores visitants Alba Martín, Agnés Ribas i Vanesa Zafra, totes amb 7 gols, igual que la local Maria Rosado.

Gavà 28-21 OAR Gràcia

En el segon derbi català la victòria es va quedar a casa, perquè l'equip gavanenc es va mostrar molt superior a un equip que, si no canvien molt les coses, tornarà a passar problemes en aquesta categoria.
L'equip local ja dominava al descans per 8 gols (16-8) i va viure de renda a la segona part, mantenint sempre còmode avantatge.

La màxima golejadora va ser la visitant Maria Tomàs, amb 6 gols, però per part local el bloc va ser més compacte amb 5 jugadores (Sofia Feliu, Ainhoa Riera, Andrea Garrido, Victoire Dubos i Eva Torremorell) anotant 4 gols.

Mislata 23-26 Amposta

Gran victòria ampostina en una pista sempre difícil i on la temporada passada havien perdut de 7 gols. Les de Jovic van controlar la situació des del primer moment, al descans guanyaven de 4 (11-15) i després van saber resistir les escomeses de les locals per intentar remuntar.

La màxima golejadora va ser l'ampostina Gemma Gàlvez amb 8 gols i per part local Raquel Beltran amb 7.

Benidorm 28-23 Associació Lleidatana

L'equip de Vujasinovic no va poder sumar en el llarg desplaçament fins a terres alacantines. Va millorar la seva prestació del primer partit, però després d'una bona primera part (11-12 als 25' i 13-12 al descans), es van anar enfonsant a la represa.

La local Maria Mulet (que és la màxima golejadora dle grup amb 20 gols) i la visitant Ema Precup van ser les màximes golejadores amb 7 gols cada una.

Elda (3r) - Sant Quirze (4t), ajornat fins el dia 12 d’octubre

 

Entrevistes