Aquest cap de semana es juga la 7a jornada del campionat, amb dos compromisos complicats per als dos líders, Sant Vicenç i Salle Bonanova.
En els partits de la jornada estan marcats en blau els equips que estan en zona de fases d'ascens.
Grup A: El líder rep el segon classificat
L'equip calellenc després de guanyar el Granollers C / Foto: @uehcalella
Sant Vicenç (1r) – Calella (2n), dissabte 16 h
Bordils B (7è)- Molins (5è), diumenge 13 h
Gavà (6è) – Sant Martí Adrianenc B (4t), dissabte 19:45 h
Granollers C (3r) – Canovelles (8è), diumenge 16:30 h
El partit de la jornada es juga a la pista del líder que visita el segon classificat. Els vicentins ho han guanyat tot, però l'equip calellenc, que dirigeix Sergi Catarain, després d'un inici irregular ja porta tres victòries seguides i intentarà donar la sorpresa. Amb la seva bona defensa haurà d'aturar l'atac més golejador del campionat.
El tercer classificat ho té bé per mantenir el seu lloc, ja que rep el cuer que encara no ha puntuat, i en els altres dos partits es preveu igualtat ja que els equips millor classificats (Molins i Sant Martí B) visiten a dos equips que venen de guanyar en la jornada anterior en pista contrària (Bordils B i Gavà) i volen encadenar el segon triomf jugant a casa.
Equip més golejador: Sant Vicenç 39
Equip menys golejador: Canovelles 22
Equip menys golejat: Sant Vicenç 24
Equip més golejat: Canovelles 42
Equip amb Millor ratxa: Sant Vicenç 6 victòries seguides
Equip amb Pitjor ratxa: Canovelles 6 derrotes seguides
Grup B: Els dos primers visiten al tercer i al quart

El pavelló de l'Illa Diagonal, ara amb l'equip local vestint de blanc-i-blau rep un dels partits de la jornada / Foto: Alfredo Moya
Sant Cugat B (3r) – Salle Bonanova (1r), diumenge 12:40 h
Espanyol (4t)- Coope Sant Boi (2n), dissabte 20 h
Vilamajor (6è) – Cardedeu (7è), diumenge 19 h
La Roca B (8è)- Garbí Palafrugell (5è), dissabte 20 h
Els quatre primers classificats s'enfronten entre ells, amb visita dels dos primers a les pistes del tercer i el quart. El líder, la Salle Bonanova, ho ha guanyat tot, és el màxim golejador i el menys golejat, però l'equip santcugatenc jugant a casa, on no ha cedit cap punt i té una mitjana de 33 gols marcats, serà molt perillós.
L'altre gran partit és al Pavelló de l'Illa Diagonal, on l'Espanyol, que ja porta tres victòries seguides, vol mantenir la ratxa i anar-se fent fort a casa, on només ha pogut guanyar un partit fins ara. El rival, la Coope, no cal dir-ho, és un equip difícil de batre i fins ara només ha perdut davant el líder.

Imatge d'un Vilamajor- Cardedeu de temporades anteriors / Foto: arxiu
Interessant derbi del Vallès Oriental a Vilamajor on reben un equip molt necessitat de punts, i aparent superioritat visitant en el partit que es juga a La Roca, que l'equip local intentarà trencar per sumar els primers punts.
Equip més golejador: Salle Bonanova 33
Equip menys golejador: Cardedeu 27
Equip menys golejat: Salle Bonanova 24
Equip més golejat: La Roca B 37
Equip amb Millor ratxa: Salle Bonanova 6 victòries seguides
Equip amb Pitjor ratxa: La Roca B 6 derrotes seguides
RECORDEU: Si feu fotos dels vostres equips o dels partits ens les podeu enviar a gol@cathandbol.cat
COMENTA A TWITTER AMB L'ETIQUETA #LligaCatH
