El dissabte a la tarda acabava la Fase per al títol de la Lliga Catalana Masculina i ho feia amb un duel decisiu, en el qual el Sant Martí Adrianenc B va guanyar a la pista de La Salle Bonanova per obtenir el títol.
FASE PEL TÍTOL
El podis de la Lliga Catalana
En vermell els equips que van pujar a 1a Estatal. La temporada 2012-13 s'hi va afegir el Sant Quirze quedant sisè de la Lliga Catalana.
|
2020-21 |
Sant Martí Adrianenc B |
La Salle Bonanova |
Cardedeu |
|
2019-20 |
Sabadell |
Terrassa |
La Salle Bonanova |
|
2018-19 |
Calella |
Banyoles |
Sant Martí Adrianenc B |
|
2017-18 |
La Salle Bonanova |
Poblenou |
Cambrils |
|
2016-17 |
Gavà |
Sant Vicenç |
Poblenou |
|
2015-16 |
Sant Esteve Palautordera |
Bordils B |
Canovelles |
|
2014-15 |
La Salle Bonanova |
Bordils B |
Sant Vicenç |
|
2013-14 |
Sant Cugat |
Sant Joan Despí |
Sant Esteve Palautordera |
|
2012-13 |
La Roca |
Gavà |
Banyoles |
|
2011-12 |
Granollers C |
Banyoles |
La Garriga |
|
2010-11 |
Banyoles |
Salle Montcada |
Sant Quirze |
|
2009-10 |
Vendrell |
Gavà |
Sant Quirze |
|
2008-09 |
Joventut Mataró |
Palautordera |
Bordils |
|
2007-08 |
GEiEG |
Palautordera |
Joventut Mataró |
|
2006-07 |
Banyoles |
GEiEG |
Joventut Mataró |
La Salle Bonanova 28-31 Sant Martí Adrianenc

Imatge del partit / Foto: retransmissió de Xala
L'equip de la Salle Bonanova va perdre el seu primer partit de la temporada al seu pavelló i amb ell se li va escapar el títol de Lliga, que ha anat a parar a les mans del seu rival.
L'equip de Gerard Tarrats va començar marcant territori i dominant 8-5 als 20 minuts. Però en el tram final de la primera part els de Nacho Parera van anar trobant solucions en atac i van arribar al descans per davant (13-14). A la represa van començar amb un 0 a 3, per completar un parcial de 5 a 12 en 15 minuts. A partir d'allà l'equip lila ja va controlar la situació davant d'un equip local més nerviós. El títol al final era per als de la Verneda.
Pels campions van jugar: Alejandro Marín, Antonio Romero, Eric Tuset (5), Pol Gonzàlez, Carles Jové (2), Pau Hernàndez, Jordi Izquierdo, Guillem Campo (5), Pol Roig (6), Xavier Massot (4), Maxim Bachkarou (2), Arnau Parera, Pau Rodríguez (5), Oriol Villòria i Ferran Peris (2).
Pels subcampions: Albert Jené, Màrius Riba (4), Manuel Oller, Joan Alegre, Àlex Mullor (3), José Mónaco, Gabriel Benedicto (1); Conrad Daubanton, Guille Reixach (3), David Sànchez (4), Javier Trias (3); Lluc Torrella (7), Alejandro Martín de Nicolàs, Enric Pascual (2) i Luís Oller (1).
Cardedeu 34-32 Vilamajor
Gran tercer lloc de l'equip cardedeuenc / Foto: @chcardedeu
L'equip cardedeuenc va guanyar el derbi del Vallès Oriental per aconseguir el tercer lloc final a la Lliga Catalana, una fita molt important per aquest club, que no havia aconseguit des de finals del segle XX, quan havia aconseguit l'ascens a 1a Estatal. L'equip vilamajorí acaba en cinquè lloc, que és la seva millor classificació, que era un 6è lloc de la temporada 2015-16.
L'equip d'Àlex Viaña va haver de remuntar un 15-18 del descans, en una gran segona part.
Els màxims golejadors van ser Adrià Manzano (11) per part local i Pere López (8) per als visitants.
Gavà 28-36 Sant Vicenç

El Santvi va guanyar el derbi del Baix Llobregat / Foto: @HandbolStVicenc
El derbi del Baix Llobregat va donar el triomf al Santvi, però això no li ha servit per pujar al tercer lloc, ja que el Cardedeu no va fallar a casa.
La primera part va ser igualada (14-14 al descans), però a la represa es va imposar clarament l'equip vicentí amb una gran resolució en atac, amb 16 gols en els últims 20 minuts.
Els màxims golejadors van ser Gorka Echevarria (10) per als locals i Pablo Elena i Marc Andreu (5, per part visitant).
FASE "DE PERMANÈNCIA"
Recordem que els llocs del 1r al 10è de fet són del 7è al 16è de la Lliga Catalana.
Canovelles 34-34 Sant Cugat
Partit vibrant amb domini visitant a la primera part (15-19 al descans) i remuntada a la segona part dels canovellins, on va destacar David Ruiz, amb 10 gols. Per part visitant Albert Braulio i Arnau Ribó en van marcar 7.
Els santcugatencs, amb el segon empat consecutiu a 34 gols, continuen líders en solitari.
Garbí 30-25 Bordils B
El triomf en el derbi gironí es va quedar a casa i l'equip garbinenc suma ja 7 dels últims 8 punts disputats.
La Roca B 35-30 Coope Sant Boi
L'equip santboià continua sense reaccionar i va encaixar la quarta derrota seguida a la pista del jove equip roquerol. .
Granollers C 32-32 Molins de Rei
S'enfrontaven dos equips que només havien guanyat un dels quatre últims partits i que continuen igual, després d'aquest empat. Van destacar Iker Segovia (11 gols), per part local, i Marc Turégano (14 gols), per part visitant.
Manyanet 34-28 Calella
El cuer va sumar el segon triomf d'aquesta fase, clavant-i 34 gols a l'equip que té la defensa menys golejada. Van destacar Marc Pascual i David Garcia, per part visitant, tots dos amb 11 gols.
