Resum #LligaCatH: El Gavà augmenta el seu avantatge

El líder va superar un rival complicat

A 20a jornada el líder visitava una pista complicada i en va sortir ben parat i en canvi el Poblenou va cedir un punt a casa seva.

El líder supera l’escull de La Verneda:
Sant Martí Adrianenc B 29-32 Gavà

L’equip local va sortir molt motivat i les bones aturades del seu porter van servir per posar-se per davant davant d’un líder que no s’acabava de trobar. Però la superior experiència de l’equip gavanenc es va acabar imposant en una segon part vibrant i que va fer gaudir els espectadors de La Verneda.

Imatge d’un gol de cada equip (Foto: Cathandbol)

Poblenou 27-27 Manyanet

Derbi barceloní on els locals, en una certa dinàmica negativa, no es van poder retrobar amb el triomf, i s’allunyen una mica del líder. El Manyanet que lluita per sortir de la zona de descens va portar les regnes del partit, arribant a dominar de 6 gols. A la segona part els poblenovins van anar remuntant i van treure un punt gràcies a un penal a falta de 7 segons. Amb el punt els grocs atrapen el Lleida Pardinyes en la lluita per fugir del tercer lloc de descens. Per sota Vilamajor i Sant Cugat B semblen quasi sentenciats.

Imatges de betevé.cat: https://t.co/oerXavEYFc

Alegria en el Manyanet pel punt aconseguit, tot i que haguessin pogut ser els dos

Canovelles 29-18 Parets

L’equip canovellí, ja amb tots els seus efectius, va prendre’s al revenja esportiva de la pallissa rebuda a la primera volta a Parets (40-24). En aquesta ocasió l’equip paretà no va estar a l’altura en cap aspecte i no va tenir res a fer. Al descans el resultat era 14-8 i després la diferència va anar augmentant, amb l’equip visitant perdent moltes pilotes i mostrant-se poc eficaç en atac, davant un Canovelles molt encertat.

Sant Cugat B 28-32 Coope Sant Boi

La Coope pràcticament assegura la permanència (matemàticament els falten dos punts) guanyant a la pista del cuer i ja se situa en quart lloc de la taula.

Foto: Handbol Sant Cugat

Sabadell 37-27 Lleida Pardinyes

Els arlequinats van aconseguir la segona victòria consecutiva, que trenca definitivament una mala ratxa que van passar ,i ho van fer amb una bona demostració de joc ofensiu, i obtenen dos punts que els acosten molt a la permanència. En canvi els lleidatans es veuen atrapats pel Manyanet en la tercera plaça per la cua.

El partit va començar dominat per l’equip lleidatà que aprofitant les errades locals en atac podia córrer al contraatac per avançar-se 10-13. Un temsp mort local va asserenar els ànims i amb un parcial de 5-0 van arribar al descans amb avantatge de 15-13. A la represa la defensa local en 5:1 i la gran actuació de Roger sota pals els va permetre anar obrint forat fins arribar a dominar de 12 gols.

El Sabadell va fer una exhibició ofensiva i el Banyoles defensiva (imatge del partit Sabadell- Banyoles) Foto: vilas.cat

Esplugues B 19-29 Banyoles

Exhibició defensiva banyolina davant un equip que es va mostrar força ineficaç en atac en aquest partit. De tota manera els espluguencs encara estan fora de la zona de descens.

Vilamajor (13è) – Sant Vicenç (3r), ajornat fins 29 de març

RECORDEU: Si feu fotos dels vostres equips o dels partits ens les podeu enviar a gol@cathandbol.cat

– COMENTA A TWITTER AMB L’ETIQUETA #LligaCatH


Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos