Després de la dotzena jornada, quan ja només en queda una per acabar la primera volta, tenim el Poblenou com a líder solitari, i ara seguit en solitari pel Gavà.
El partit de la jornada a Sant Vicenç dels Horts:
Sant Vicenç 27-27 Parets


Esplugues B 23-27 Poblenou
El líder va aconseguir la seva sisena victòria consecutiva davant un dels equips revelació de la temporada, en un partit que va tenir força controlat des de bon començament, i ja és «campió d’hivern» faci el que faci la setmana vinent a casa davant el cuer.

Gavà 29-24 Canovelles
Els gavanencs no van fallar davant un equip que ja encadena tres derrotes seguides i està només un punt per sobre de la zona de descens. L’equip de Xavi Sànchez «Brus», que és l’únic equip de la categoria que ha guanyat tots els partits a casa, se situa en segon lloc en solitari.
Sant Cugat B 28-28 Sabadell
Els santcugatencs continuen sense guanyar, tot i que van estar ben a punt. L’equip local, molt més ficat en el partit, va manar quasi sempre, arribant a guanyar de 5 i dominant al descans de 3 (18-15) amb una defensa arlequinada que no existia. A la represa van tornar a agafar cinc gols (25-20) amb una gran actuació del lateral Tomeo López (11 gols). Amb un canvi defensiu el Sabadell va anar remuntant, però a falta d’un minut i mig encara perdia de dos (28-26), però els sabadellencs van empatar en el darrer segon.
El Sènior empata 28-28 a la pista de l’Handbol Sant Cugat amb un gol a l’últim segon pic.twitter.com/zToM5weEhf
— CA Sabadell Handbol (@CASbdHandbol) 11 de desembre de 2016
Sant Martí Adrianenc B 24-23 Manyanet
El derbi barceloní va ser, com s’esperava molt intens, i es va resoldre en un final emocionant a favor de l’equip local que suma ja tres victòries consecutives i s’acosta a la zona de privilegi.

Coope Sant Boi 30-26 Banyoles
La Coope estava fent bons partits però sense puntuar i en aquesta ocasió el bon joc vermell va venir acompanyat dels dos punts davant d’un equip sempre complicat i que té molt bona defensa. Els d’Albert Ruart d’aquesta manera pugen a la setena plaça.

Vilamajor 28-24 Lleida Pardinyes
Els vilamajorins van superar una situació dramàtica, trencant una ratxa de set setmanes sense guanyar. Tot i que no surten de la zona de descens, on també hi ha l’equip lleidatà, agafen moral per poder lluitar per la salvació.

