S'ha acabat la primera fase de la Champions i el Barça l'ha tancat en primer lloc i sense cedir cap punt al Blaugrana.
FC Barcelona 30–25 Rhein Neckar Löwen
El FC Barcelona, en un partit on no s'hi jugava res, va sortir molt fort amb Palmarsson dirigint molt bé i amb Lasse Andersson molt motivat i efectiu. De seguida el marcador es va obrir (10-3 als quinze minuts) davant un equip alemany que topava amb la defensa blaugrana i amb una gran actuació de Möller sota pals, que a més va marcar dos gols.
Fins al descans el Barça va mantenir un alt nivell, tot i la lògica reacció dels "lleons", i al descans manava de 8 gols (20-12).
Bon partit d'Andersson, que va ser un dels màxims golejadors (@FCBHandbol)
A la represa l'equip de Xavi Pascual es va relaxar una mica i els alemanys van maquillar el resultat, demostrant també la gran qualitat que atresoren, amb jugadors com Taleski i Kolhbacher (6 gols), Tollbring (5) i Schmid (3).
Per part blaugrana van jugar: Möller (2 gols), Lasse Andersson (5), Palmarsson (2), Ilic, Dolenec, Petrus (1), Entrerríos (2), Syprzak (5), Víctor Tomàs (4), Ludovic Fabregas (4), Aleix Gómez (1), Duarte (1), Dika Mem (2), Aitor Ariño (1), Àlex Pascual
El resum del partit
El resum de la gran victòria d’ahir al Palau contra el @RNLoewen / El resumen del triunfo de @ehfcl ante el Rhein-Neckar Löwen (30-25) #ForçaBarça pic.twitter.com/Zb2ZQ5eZ3l
— Barça Handbol (@FCBhandbol) 3 de març de 2019
Així queden els vuitens de final i els quarts
La pròxima eliminatòria tindrà aquests partits:
Sporting Lisboa – Veszprem
Wisla – Szeged
Zaporohye – Vardar
Meshkov Brest – Flensburg
Zagreb- Kielce
Rhein Neckar Löwen – Nantes
Després a quarts de final:
FC Barcelona contra guanyador Nantes- Rhein Neckar Löwen
París Saint Germain contra guanyador Kielce – Zagreb
Guanyador Veszprem/Sporting contra Guanyador Flensburg/Meshkov
Guanyador Szeged– Wisla contra Guanyador Vardar– Zagreb
Marcats en negreta els que podríem dir que són "caps de sèrie", o sigui els classificats de l'1 al 4 de cada grup.
