El Kiel serà el rival del Barça en uns atractius Quarts de Final

Joan Cañellas espera el Barça

El Barça Lassa, que com sabeu es mirava els vuitens «des de casa», ja coneix el seu rival als Quarts de Final de la Champions. Serà el Kiel de Joan Cañellas, que va superar el Pick Szeged d’Antonio García en una disputada eliminatòria.

El Pick Szeged havia aconseguit marxar a Alemanya amb l’eliminatòria més que oberta, ja que havia guanyat a l’anada de quatre gols (33-29), però les zebres van donar la volta a l’eliminatòria en el partit de tornada. El suport del seu públic i el partidàs en el tram decisiu del seu porter Niklas Landin van ser les principals claus de la remuntada alemanya.

Pel que fa a estadístiques, Joan Cañellas va fer 2 gols mentre que Antonio García en va fer 5 de 6 llançaments. El màxim golejador del matx va ser Marko Vujin amb 9 dianes, mentre que el local Ekberg i els visitants Bombac i Kallman van fer-ne 7.

Vuitens de final

Pick Szeged 33-29 Kiel // KIEL 36-29 Pick Szeged (global 65-62 pel KIEL) -> vs Barça
Zagreb 23-24 Rhein Neckar Lowen // (tornada el diumenge 27) -> Guanyador vs PSG
Recordem que PSG i Barça passaven directament a Quarts.

 

Motor Zaporozhye 24-29 Veszprem // (tornada el dissabte 26)
Wisla Plock 30-30 Vardar Skopje // (tornada el dissabte 26)

El Veszprem ho té pràcticament fet, mentre que l’altra eliminatòria està molt més oberta entre Wisla i Vardar. Sigui com sigui l’eliminatòria de Quarts resultant serà d’aquelles dignes de no perdre’s.

 

Meshkov Brest 28-32 Kielce // (tornada el dissabte 26)
Montpellier 27-28 Flensburg // (tornada el diumenge 27)

El Kielce jugarà a casa amb quatre gols de renda, mentre que el Flensburg ho farà amb un. Aquests Quarts pinten per tant clarament a un interessant Kielce – Flensburg, tot i que el Montpellier de Ludo Fabregas buscarà la sorpresa.

Galeries de fotos