Igualtat màxima als Quarts de Champions

Després del triomf del Barça a Croàcia el dijous, quedaven els altres tres Quarts de Final que han tret literalment espurnes. Igualtat màxima amb un altre triomf visitant (del Kielce), un empat entre PSG i Veszprem, i un triomf local (del Pick Szeged sobre el Kiel). En resum: tot per decidir als partits de tornada de la setmana vinent.

Partits d’anada:

Vardar Skopje (Macedònia) 20-22 Kielce (Polònia)

El Kielce entrenat per Talant Dujshebaev és un dels favorits en aquesta Champions, i va aconseguir un valuós triomf a la pista del Vardar on hi juga el fill, un Alex Dujshebaev que només va poder fer dos gols. Partit de defenses, on els màxims golejadors van ser el local Gorbok i el visitant Strlek amb cinc gols. El pivot Julen Aguinagalde va quedar-se també amb només dos gols.

PSG Handball (París) 24-24 Veszprem (Hongria)

Sense dubte el partit més esperat d’aquests quarts no va decebre i ho deixa obert per la tornada que es jugarà a l’espectacular Veszprem Arena, on els de Antonio Carlos Ortega lògicament seran favorits. El xoc de trens entre aquests dos equips, va tenir en Mikkel Hansen i Momir Ilic (8 gols cadascun) als dos protagonistes principals. El català Cristian Ugalde no va marcar.

Pick Szeged (Hongria) 31-29 Kiel (Alemanya)

Dos catalans cara a cara (Antonio García i Joan Cañellas) i triomf de l’equip més modest, un Pick Szeged hongarès que somia en fer història si aconsegueix defensar els dos gols de renda a Alemanya, tot i que naturalment serà una gesta més que complicada. Destacat partit del jugador de la Llagosta amb quatre gols, mentre que el de Santa Maria de Palautordera només n’ha aconseguit un.

Zagreb (Croàcia) 23-25 BARÇA, jugat dijous

Galeries de fotos