El Barça Atlètic juga a la pista de l’únic equip que ha guanyat a la Ciutat Esportiva

Imatge del partit de fa dues temporades a la pista del Cisne

El cap de setmana es juga la 19a jornada, i el filial blaugrana visita l'únic equip que l'ha pogut derrotar a la Ciutat Esportiva aquesta temporada.

Cisne Pontevedra- Barça Atlètic, dissabte 18:30 h

Després de dos partits seguits a casa, el filial blaugrana té un llarg desplaçament fins a Pontevedra, per enfrontar-se al Cisne que la temporada passada estava a Asobal, i que a la primera volta va guanyar aquí a la Ciutat Esportiva per 24-29. Però després ha fet una campanya bastant discreta i només ha guanyat dos dels últims set partits.

CIS  7è 18 punts  27/27   Gualther de Pina (76), Mateo Arias (71), Daniel Serrano (57)
BARb 4t  24 punts  32/29   Djordje Cikusa (75), Barrufet (72), Tim Alex (68), Oriol Zarzuela (62)

En l'última visita del Barça a la pista del Cisne, els pontevedresos van guanyar per 36-29, i això que a l'equip blaugrana hi jugaven una bona colla de jugadors que ara són a l'Asobal com Bruno Reguart, Pablo Urdangarín, Jaume Pujol, Artur Parera, Martí Soler, Juan Palomino i Marc López.

Galeries de fotos