Resum #DHPlata: En la jornada del «29-30» cara i creu per Barça Atlètic i Sant Quirze

Foto: Jordi Prades

S'ha disputat la 6a jornada de Plata que en el grup B ha tingut un detall de probabilitat molt baixa, i és que tres dels quatre partits han acabat amb el mateix resultat exacte de 29-30.

Sant Quirze 29–30 Eivissa

L’equip "kiri" no ha pogut aconseguir el primer triomf de la temporada, tot i que ha estat ben a prop ha acabat caient davant l'Eivissa en un partit que ha acabat amb els mateixos nombres que la temporada passada… però canviats d'ordre.

Els de Ricard Reig han anat sempre per sota. Al descans el marcador estava en 13-16. A mitja segona part el Sant Quirze es va posara un gol (21-22), però la rèplica visitant va ser immediata amb un parcial de 2 a 6 fins al 23-28. No es va rendir l'equip local i encara es va tornar a posar a un gol (27-28), però a partir d'allà alternança de gols sense poder acabar de completar la remuntada.

Els màxims golejadors han estat Marc Garcia (6) i Arnau Quintana (5) per part local i Daniel Bernández (7) per part visitant. En l'equip eivissenc va jugar l'ex-kiri Àlex Malid que va marcar 3 gols.

Antequera 29–30 Barça Atlètic

El Barça Atlètic visitava la pista d’un equip molt necessitat de punts i va tenir la sort de començar bé el partit (0-5 als 6 minuts) i que d'aquesta manera l'equip malagueny anés a remolc i jugant amb nervis. Als vint minuts el marcador estava en 4-12 i al descans en 10-15. A la represa l'equip local empès per seu públic i treballant molt fort en defensa va anar remuntant i van aconseguir empatar a 28 quan quedaven dos minuts, portant el partit a un final dramàtic, en el qual va ser decisiu Aleksandar Cenic amb dos gols seguits per posar el 28-30.

Els màxims golejadors han estat Alberto Ruiz (11) per part local i Aleksandar Cenic i Marc López (5, cada un) per part visitant

Vídeo del partit

Galeries de fotos