En els últims partits de la primera fase, que havien estat ajornats en la 13a jornada, el Bordils i el Sarrià no van tenir cap mena d'opció.
Classificació del grup A de Plata
Classificació inicial FASE D'ASCENS: Torrelavega 13 punts; BARÇA B 11; Novàs i Antequera 9; Burgos 8; Sporting Alicante, Cajasur Córdoba, Alcobendas 7; Eivissa 5; Ciudad Real 4 punts.
En la primera jornada del 21 de març el Barça B rebrà l'Alcobendas.
Pujaran a la Lliga Asobal els dos primers classificats, excepte en el cas que un d'ells sigui el Barça B. En aquest cas pujaria el tercer.
Classificació inicial FASE DE DESCENS: Màlaga i Amenàbar Zarautz 12; UE SARRIÀ, Teucro i Zamora 10; Lalín 9; SANT MARTÍ ADRIANENC 7; Ikasa Madrid 6; BORDILS 4; Trapagaran 0.
En la primera jornada del dia 21 de març el Sarrià rep l'Ikasa Madrid, el Sant Martí l'Amenàbar Zarautz i el Bordils el Màlaga.
Recordem que baixaran els cinc últims.
Teucro 34-24 Handbol Bordils
L’equip bordilenc no va tenir cap mena d'opció davant un Teucro que va sortir a totes. El 18-8 del descans ja ho deixava tot pràcticament decidit. A la segona part els de Pau Campos van arribar a perdre de 14 (27-13) a l'equador de la 2a part, i com a consol van poder igualar el parcial del segon temps (16-16), per no rebre una derrota escandalosa.
Els màxims golejadors van ser Cristian Remeseiro (7) per part local i Fornés i Moreno (4, cada un) per part bordilenca
Eivissa 35-25 UE Sarrià
Sisena victòria consecutiva de l'equip eivissenc davant un equip sarrianenc que ja va pensar més en els pròxims rivals de la fase de permanència.
L'equip de Salva Puig es va mantenir en el partit durant 40 minuts (20-17 al marcador), però en el tram final es va enfonsar.
Els màxims golejadors van ser Sancho i Iriarte (7, cada un) per part local i Aleix Martínez (5) per part sarrianenca.
