Només el Barça B juga a casa, rebent el penúltim classificat i per tant amb la victòria ben a l’abast. Molt més complicat ho tenen els altres dos que visiten dos equips que aspiren a l’ascens, el Bidasoa i el Palma del Río, que són el líder i màxim golejador, i el menys golejat, respectivament.
Barça B- Nava, dissabte 19:30 hores
Ja a la primera volta l’equip blaugrana es va emportar els dos punts de terres segovianes en guanyar per 28-30 i ara la lògica imposa una nova victòria de l’equip de Lorenzo Rueda, encara que l’equip del Nava hagi guanyat a pistes com les del Covadonga i Antequera. A Bordils van caure per 29-21.
La temporada passada la victòria va ser per a l’equip local per 25-19.

|
|
Lloc |
Punts |
Partits |
GF |
GC |
Últims cinc partits |
||||
|
Barça B |
5 |
21 |
18 |
544 |
499 |
P |
G |
P |
P |
G |
|
Nava |
15 |
9 |
18 |
434 |
497 |
E |
P |
P |
G |
P |


Imatge del partit Nava- Palma del Río de la setmana passada que acabà amb victòria andalusa per 19-25 (balonmanonava.com)
Palma del Río – BM La Roca, dissabte 18 hores
Complicat desplaçament per a l’equip de Guillem Estapé ja que visita l’equip menys golejat de la competició i que a la primera volta va guanyar a La Roca per 25-29. A casa seva només han cedit dos punts davant el Zamora (21-22) i en cap partit han encaixat més de 24 gols.
La temporada passada la victòria va ser també per a l’equip andalús per 31-24.
|
|
Lloc |
Punts |
Partits |
GF |
GC |
Últims cinc partits |
||||
|
Palma del Río |
4 |
31 |
18 |
478 |
396 |
G |
G |
P |
G |
G |
|
BM La Roca |
12 |
13 |
19 |
517 |
564 |
P |
P |
G |
P |
G |
Vídeo del partit Palma del Río – Valladolid (23-22) de fa unes setmanes
Bidasoa – Bordils, dissabte 19:00 hores
I si el BM La Roca té un compromís complicat, més el té encara el Bordils que visita el líder, al seu històric pavelló d’Artaleku on, l’equip que dirigeix l’ex-internacional Fernando Bolea, fins ara hi ha guanyat els 10 partits disputats, amb una mitjana superior als 30 gols marcats per partit.
Però el Bordils sembla que li té la mesura força ben presa encara que sense èxit final ja que a la primera volta van guanyar a Bordils per un ajustat 26-28 i la temporada passada a Irun van perdre per un mínim 33-32.
|
|
Lloc |
Punts |
Partits |
GF |
GC |
Últims cinc partits |
||||
|
Bidasoa |
1 |
34 |
19 |
565 |
493 |
G |
G |
G |
G |
G |
|
Bordils |
11 |
14 |
18 |
498 |
503 |
P |
G |
P |
G |
G |

Els dos equips a Artaleku la temporada passada abans del 33-32 (cdbidasoa.eus)
