L’Handbol Bordils perd a la pista del Palma del Río i cau a la tercera plaça
Ereintza Eskubaloia 26-37 Barça B
El Barça B va aconseguir com era d’esperar un clar triomf al camp de l’Ereintza, el cuer de la categoria que encara no ha aconseguit puntuar. Els de Toni Gerona van trencar el partit a l’inici de la segona meitat.
Després d’arribar al descans guanyant 12-15, els catalans van sortir a la represa amb un parcial de 2-8 que va deixar els bascos sense forces per seguir plantant cara als blaugranes. En l’apartat golejador van destacar els 9 gols de Víctor Saez i els 10 d’Adrià Figueras.
Palma del Río 39-37 Handbol Bordils
El Bordils no va poder defensar la plaça d’ascens directe a l’Asobal i va caure contra un equip que precisament la temporada passada militava a la màxima categoria, el Palma del Río. Els bordilencs d’aquesta manera cauen a la tercera plaça superats per l’Alcobendas.
Els locals van fer un millor inici de partit i sempre va anar per davant, guanyant al descans de cinc gols 21-16. A la segona part el Bordils va arribar a perdre de 7 gols (27-20), però va tenir un gran poder de reacció arribant a somiar amb una èpica remuntada. Al final, però, van acabar perdent de dos gols. Gran partit de David Masó, que va anotar 11 gols.
