El Barça a refer-se davant l’Alacant, mentre que el Granollers veu ajornat el seu partit

Jonathan Carlsbogard, sota l'atenta mirada d'Òscar Grau, en el partit de la temporada passada / Foto: Jordi Prades

Aquest cap de setmana es juga la quarta jornada de la Lliga Asobal, i ara és el Granollers el que no juga.

Barça – Alicante, dissabte 17:30 h

En principi fa tota la pinta que l’equip alacantí haurà de pagar els plats trencats de la derrota en la final del Mundial. L’equip ha de començar a aixecar-se i el primer rival pot patir-ho. Els alacantins van guanyar a casa al Torrelavega i en l’última jornada van cuare derrotats durament davant el Granollers,  i a fora només han jugat un partit, amb derrota a la pista del Caserío Ciudad Real per 35-29.

ALICANTE.jpg
L’equip alacantí que entrena el català Roi Sànchez /Foto: ASOBAL

Els principals referents de l’equip alacantí en atac aquesta temporada són Adrian Sànchez (15 gols), Juan Carlos Sempre (10), James Lewis Parker 10, i el pivot Ivan Montoya (exGranollers) amb 9. L’entrenador és el català Roi Sànchez, ex-BarçaB, i a la porteria tenen al sarrianenc Pau Guitart i l’alacantí Roberto Domenech, que també havia estat al Barça B:

La temporada passada el Barça va guanyar per 51-32, en el màxim registre golejador de la temporada de l’equip blaugrana a casa (a la pista del BM Cuenca en van marcar 52).

El partit entre Fraikin Granollers i Cuenca ha quedat ajornat a petició de l’equip visitant, per problemes de salut de bona part de la seva plantilla.

 

 

Galeries de fotos