El cap de setmana es disputa la 28a jornada de la Lliga Asobal, important per al Granollers i intranscendent per al Barça.
Fraikin Granollers – BM Cuenca, divendres 19 h

La plantilla del BM Cuenca / Foto: asobal.es
El Granollers, que es manté en la lluita per la segona posició de l'Asobal, aquest divendres repeteix a casa i sense marge per a una errada. Ara contra un equip, el Cuenca de Lidio Jiménez, que té la permanència bastant ben encarrilada, amb quatre punts d’avantatge sobre la zona de descens, a falta de sis punts per disputar, però que segur que vindrà amb ganes de sorprendre i segellar-la a l'Olímpic.
Caldrà no sortir tan relaxat com la temporada passada en que els visitants es van avançar 3-9, obligant els granollerins a fer una bona remuntada, en un partit on a les files locals hi havia fins a set jugadors importants que ara no hi són: Roberto Rodríguez, Antonio Garcia, Oriol Rey, Víctor Romero, Andrés Moyano, Leo Abrahao i Tarsicio Freitas.
És un equip bastant complet, amb molts jugadors sud-americans i portuguesos. A la porteria tenen el portuguès Tonicher, que porta 170 aturades, i al seu costat el vallesà Dani Arguillas, que després de 10 temporades al Bada Huesca, va anar cap a la Manxa, i que en porta 100. Com a jugadors de pista més destacats tenen a Alfonso Freire (portugès) extrem dret, Federico Pizarro (argentí) i Guilherme Tavares (portuguès) laterals drets, Rajmond Toth (hongarès) i Manuel Coelho (portuguès) centrals, Joao Perbellini (brasiler) lateral esquerre, Nacho Pizarro (argentí) extrem esquerre i Diego Gándara (càntabre) pivot, amb Lucas Moscariello (argentí) de defensor.
GRANOLLERS 4t 37 punts 32/30
Marcos Fis (141), Pablo Urdangarín (108), Sergi Franco (106), Adrià Figueras (101)
CUENCA 10è 21 punts 28/30
Manuel Coelho (104), Rajmond Toth (102), Federico Pizarro (95), Guilherme Silva (79)
Resultat 1a volta: 28-32
Temporada passada: 34-27
Guadalajara – Barça, dissabte 16:30 h
S'enfronten cuer, i ja descendit, contra campió, o sigui que no fa falta parlar massa del què pot passar en aquest matx. Veurem si el Barça, després de l'èxit europeu, surt amb ganes de fer rècord golejador o té compassió del seu rival.
GUADALAJARA 16è 11 punts 29/33
Ahmed El Khouga (88), Fabio Chiuffa (80), Santiago Simón (77)
BARÇA 1r 54 punts 40/27
Dani Fernàndez (112), Domen Makuc (87), Adrian Sola (86)
Resultat 1a volta: 40-20
Temporada passada: 27-36
Fa nou anys el Barça va veure trencada a Guadalajara una ratxa històrica a l'Asobal
Clicant sobre la imatge inferior podeu llegir la crònica d'aquell empat a 26 del Barça a Guadalajara, després de 133 victòries seguides a l'Asobal.

