Aquest cap de setmana es juga la 24a jornada d'Asobal en la qual els dos equips catalans s'han de retrobar amb el triomf, després de les derrotes en els últims partits (en Copa en el cas granollerí).
Partits 24a jornada
Classificació
Fraikin Granollers – Bada Huesca, diumenge 17:30 h
Després de l’èxit en lliga al Blaugrana i de la caiguda en la Copa a Torrelavega l’equip d’Antonio Rama s’ha de retrobar amb el triomf en la lliga per tal de mantenir aquest segon lloc que té ara mateix, i que per aconseguir-lo encara pot concedir una derrota.
Però no pot ser a casa en aquest partit ben assequible davant el cuer, ja que després més endavant tindrà dues visites molt problemàtiques a les pistes dels dos equips que estan a 3 punts (Bidasoa i Torrelavega).
GRA 2n 34 punts 34/32 Antonio Garcia (128), Ferran Castillo (85), Víctor Romero (84), Pablo Urdangarín (84)
HUE 16è 12 punts 28/31 Miguel Malo (123), Artur Parera (84), Frank Cordiés (75), Rafael Paulo (74),
Resultat 1a volta: 34-37 per als granollerins
Temporada passada: 36-27, també per a l'equip vallesà
Benidorm – Barça, dissabte 19 h
Després d’haver fallat davant el Granollers a casa, ara el Barça ha d’esperar dues setmanes per a poder celebrar el títol de campió. Bé podria ser-ho guanyant aquest partit, si el Granollers perdés a casa, però no ho podria pas celebrar, ja que els vallesans juguen l'endemà.
Els de Carlos Ortega han d'anar recuperant les millors sensacions de cara als quarts de final de la Champions contra el Pick Szeged, que ja s'acosten.
BEN 14è 14 punts 30/32 Ignacio Valles (129), David Roca (96), Juan Carlos Sempere (75)
BAR 1r 44 punts 39/29 Melvyn Richardson (105), Thimothey N’Guessan (86), Dika Mem (74)
Resultat 1a volta: 44-30 per al Barça
Temporada passada: 28-34, també per a l'equip blaugrana
