El cap de setmana es juga la 19a de la Lliga Asobal, amb el Barça jugant a casa i el Granollers a Santander, buscant un doble triomf, que seria el desè simultani de la temporada.
Partits 19a jornada
Classificació Lliga Asobal
Barça – Valladolid, dissabte 13 hores

Imatge del partit Barça – Valladolid de la temporada passada / Foto: Jordi Prades
El Barça rep el Valladolid, i el comentari previ no pot ser cap altre que el de què és un equip clarament inferior al blaugrana i si els jugadors de Carlos Ortega surten ben concentrats el triomf no ha de suposar cap problema. A la primera volta el Barça ja va guanyar per 31-42.
BAR 1r 35 punts 39/26 Melvyn Richardson (94), Dika Mem (63), Hampus Wanne (57), Aitor Ariño (49)
VALL 5è 19 punts 29/30 Nicola D’Antino (61), Alvaro Martínez (59), Tarsicio Freitas (55)
La temporada passada l'equip val·lisoletà va plantar cara durant quasi tot el partit i el resultat va ser de 32-24, el tercer més ajustat de la temporada en lliga al Palau Blaugrana.
Sinfín Santander- Fraikin Granollers, dissabte 17 hores

Imatge del partit Sinfín – Granollers de la temporada passada / Foto: arxiu
Mirant la classificació tampoc el Granollers hauria de tenir problemes per derrotar l'equip santanderí, tot i que el fet de jugar en pista contrària pot dificultar-ho, com va passar la temporada passada quan els càntabres es van imposar per 34-30. El Sinfín ha perdut sis partits a casa i només ha pogut empatar contra el Bada Huesca i guanyar al Nava.
A la 1a volta a l'Olímpic el Granollers va guanyar per 32-24
SIN 15è 7 punts 28/33 Alexander Tioumentsev (91), Marc López (67), Joao Perbelini (64)
GRA 3r 25 punts 32/30 Antonio Garcia (89), Sergi Franco (67), , Bruno Reguart (66), Iván Montoya (45)
