Resum #Asobal: Granollers i Barça guanyen, tots dos amb remuntada

Fotos: @BMGranollers i @ASOBAL

El cap de setmana es va disputar la 8a jornada de la Lliga Asobal, en la qual el Granollers i el Barça van guanyar tots dos amb remuntada.

Fraikin Granollers 35-28 Puerto Sagunto

GRANOLLERS: Roberto Rodríguez (40% d'aturades), Pau Panitti (9%) porters; Guilherme Torriani (5), Víctor Romero (3), Pere Arnau (2), Oriol Rey, Bruno Reguart (3), Gerard Domingo, Iván Montoya (4), Joan Amigó, Pablo Guijarro (3), Ferran Castillo (2), Sergi Franco (1), Andrei Buzle (1), Pablo Urdangarín (4), Antonio Garcia (7).
En l'equip visitant cal destacar la presència dels catalans Jaume Pujol (5), Artur Parera (5), Nil Montserrat (3), Guillem Correro i Pau Ferré (1).

L’equip granollerí rebia el Puerto Sagunto, que dirigeix el tortosí Toni Malla, i que compta amb una bona colla de jugadors catalans (Artur Parera, Pau Ferré, Guillem Correro, Nil Montserrat i Jaume Pujol). D'entrada la majoria d'aquests jugadors va semblar que es trobessin com a casa i van col·laborar decisivament a que l'equip saguntí es posés per davant amb un sorprenent 5-10, quan encara no s'havia arribat a l'equador de la 1a part.

Un temps mort va servir perquè els d'Antonio Rama comencessin a entrar en el partit amb un parcial de 4 a 0, i després ja arribessin al descans amb un bon avantatge (17-12), havent completat un parcial de 12 a 2. A la represa la diferència no va tardar a pujar fins als 10 gols (26-16), i fins al final el Granollers va tenir un partit plàcid, i on el públic va gaudir força.

Nava 31-37 Barça

Sembla que els equips de la Lliga Asobal li han perdut la por a l'equip blaugrana, o que aquest està per sota del nivell que havia tingut en temporades anteriors. La qüestió és que si la setmana anterior el Benidorm ja va plantar cara al Barça al Blaugrana, el dissabte el Nava ho va fer, i de quina manera, a la localitat segoviana.

L'equip que dirigeix Álvaro Senovilla va sortir ben convençut de què podien intentar donar la sorpresa, o almenys fer-ho passar malament al totpoderós rival. Després d'una gran primera part el Nava va anar als vestidors amb un 15-13 favorable, i al minut 10 de la segona part dominava encara per 24-20. El públic i els jugadors locals no s'ho acabaven de creure…

Llavors el Barça va fer un parcial de 0 a 4 per igualar, però el Nava encara va arribar per davant a l'equador de la 2a part amb un 26-25. El Barça va fer un altre parcial de 0 a 4 i allà ja es va acabar el somni d'un equip local al que li van mancar forces al tram final.

Els màxims golejadors de l'equip local van ser Daniel Pérez i Isaías Guardiola (6 gols cada un). Per part del Barça Hamus Wanne va fer un 10 de 10, i el van acompanyar Pol Valera i Luis Frade (4 de 4 cada un). Va debutar Oriol Zarzuela en l'extrem dret, on va tenir descans Aleix Gómez. En canvi, tot i les molèsties amb que va acabar contra el Veszprem, va jugar Dika Mem, que va fer un ben poc habitual 0 de 2.

Galeries de fotos