En la 17a jornada de la Lliga Asobal, els dos equips catalans han tornat a fer el ple de punts, cosa que no succeïa des de la 14a jornada.
Fraikin BM Granollers 33-29 Benidorm
Salinas marcant un dels seus gols sota l'observació del mataroní Eduardo Calle (31) / Foto: @bmgranollers
En el primer partit de l'any en la Lliga Asobal per al Fraikin Granollers, l'equip d'Antonio Rama ha superat un rival complicat sumant dos punts importants que li permeten recuperar el segon lloc, aprofitant l'ensopegada del Bidasoa a casa seva contra el Cangas.
El Benidorm, que estava i continua estant en la sisena plaça, ha estat un rival complicat com s'esperava, però potser no tan fort en defensa com es podia pensar del quart equip menys golejat de la competició.
Els alacantins han fet un magnífic inici de partit i guanyaven per 6-10 quan s'acabava de superar la meitat del primer temps. No obstant fins al descans l'equip local ho ha brodat en atac per arribar al descans ja amb 3 gols d'avantatge (18-15), després d'un parcial de 12-5, amb Chema Márquez, Salinas i Antonio Garcia fent molt de mal a la defensa rival.
A la represa s'ha frenat la bona sortida visitant, i a l'equador del segon temps s'han agafat sis gols d'avantatge (28-22), una renda que s'ha sabut administrar molt bé fins al final.
Els màxims golejadors han estat Chema Márquez (8), Esteban Salinas (7), Pol Valera (5) i Adrià Martínez (4) per part local i Ignacio Valles (7) i James Lewis Parker (6), per part visitant.
El dimarts tornada de la Copa contra el Sinfín Santander
El dimarts a les 20 hores el Fraikin Granollers tornarà a saltar a la pista de l'Olímpic per disputar la tornada de la Copa del Rei davant el Sinfín càntabre, que a l'anada va guanyar per 24-23 i que en aquesta jornada de la lliga Asobal ha mostrat altra vegada un gran potencial defensiu guanyant per 20-21 a la pista de l'Ademar. Per tant no val cap excés de confiança encara que la renda que porten els santanderins sigui mínima.
Nava 24-42 Barça
Gran ambient al pavelló segovià / Foto: @se
L’equip de Carlos Ortega va superar sense massa problemes l'escull que podia significar la visita a la pista de l'equip de Zupo Equisoain. A l'hora de la veritat el Barça s'ha mostrat molt superior i ha guanyat amb gran autoritat, i s'ha acostat al tempteig de la temporada passada que havia estat de 21-45.
Per fer-ho bonic el Barça dominava al descans amb un capicua (12-21) i el parcial de la segona part ha estat exactament el mateix, per completar-ne un altre en el global del matx, amb bona actuació coral en atac i bona defensa recolzada en la sensacional actuació de Gonzalo (49% d'aturades).
Els màxims golejadors han estat Smetanka (5) i Bernabeu (4) per part local i Richardson (7) i Ben Alí (5) per part blaugrana.
