El Barça va jugar el primer partit de l'any 2021 i va sumar una victòria més davant l'Anaitasuna, que és la divuitena de la lliga i ho va fer amb una altra quarantena de gols.
La classificació de la Lliga Asobal
BARÇA 40-23 ANAITASUNA
BARÇA: Möller (40% d'aturades i 1 gol) porter; Entrerríos (1), Sorhaindo (3), Dolenec (6), Ariño (2), Aleix Gómez (8), Thiagus Petrus, Diocou (2), Cindric (3), Àlex Pascual (2), Palmarsson (2), Langaro (3), Fàbregas (3), Frade.
El Barça, com era d'esperar, no va tenir cap problema el dissabte al migdia per superar l'històric Anaitasuna de Pamplona i sumar així la 18a victòria en la Lliga Asobal, per mantenir el ple de punts.
Als cinc minuts el Barça ja dominava per 5 a 1, amb tres gols de l'eslovè Makuc, i ja encarrilava el triomf. A l'equador de la primera part el marcador ja estava en 13-5. Va frenar una mica la piconador blaugrana, que va estar cinc minuts sense marcar, però al descans la diferència ja havia pujat akls onze gols (23-12).
Bon partit de Möller (@FCBHandbol)
A la represa evidentment va haver-hi un cert relaxament, tot pensant en el partit del dimarts contra el Veszprem al Blaugrana, i els visitants van fer un parcial honorable en la primera meitat de la segona part amb un 9 a 6 i van mantenir el ritme en el segon tranm per fer un 8 a 5.
Al final el Barça va arribar a la quarantena de gols, que era la sisena en la Lliga Asobal i la novena de la temporada.
Resum del partit
El resum de la victòria d’avui en el retorn al Palau!
Así ha sido el triunfo ante el Helvetia Anaitasuna en el regreso de la Liga Sacyr ASOBAL al Palau (40-23)
#ForçaBarça pic.twitter.com/0BjGTm49l9
— Barça Handbol (@FCBhandbol) February 6, 2021
