El Barça i el Granollers van fer jornada completa per a l'handbol català en la Lliga Asobal, en el duel contra equips de Castella (Ademar León i Atlético Valladolid).
Barça 36-25 Ademar León
BARÇA: Möller (35% d'aturades) i Gonzalo porters; Aitor Ariño (2), Janc (3), N'Guessan (1), Aleix Gómez (5), Thiagus Petrus, Diocou (5), Dika Mem (4), Cindric (3), Àlex Pascual (2), Palmarsson (1), Makuc, Langaro (3), Fàbregas (4), Frade (3).
Bon partit de Mamadou Diocou (Foto: @FCB Handbol)
El Barça va sortir decidit a solucionar el partit per al via ràpida (3-0 als 2 minuts i mig), però l'Ademar no es va espantar i va mantenir-se en el matx fins al 12-8. Aleshores un parcial de 5 a 0 ja va fer pujar la diferència als nou gols quan quedaven 7 minuts per al descans, i en aquest període encara es van veure 7 gols més per deixar el marcador al descans en 21-11. Vaja tot decidit…
A la represa el Barça va frenar una mica el ritme i això va fer que l'equip visitant pogués fer un bon parcial a la segona part de 15-14, destacant el final de partit del porter Ghedbane que va impedir que el Barça marqués en els set últims minuts de partit.
Atlético Valladolid 31-32 Fraikin Granollers
FRAIKIN GRANOLLERS: Pol Sastre (28% d'atuardes) i Marc Guàrdia porters; Jan Gurri (1), Marc Ferré, Edgar Pérez, Borja Lancina (3), Marc Garcia, Chema Márquez (4), Pol Valera (4), Álex Márquez (2), Salinas (6), Adrià Martínez (2), Armengol, Gassama (3), Sergi Franco (1), Antonio Garcia (6).
Sergi Franco en una acció del partit (@bmgranollers)
Després de la derrota a Pamplona d'uns dies abans, el Fraikin Granollers va obtenir dos ounts importants a la pista d'un altre rival directe com és el Valladolid, que ara queda a 2 punts per sobre, però amb 3 partits més jugats.
L'equip d'Antonio Rama va millorar molt en l'aspecte defensiu respecte el partit de Pamplona i després d'una gran primera part en atac va marxar al vestidor amb un 13-19 favorable.
A la represa va anar reaccionant l'equip val·lisoletà, posant-se a dos quan quedaven 10 minuts (25-27) i a un ja dintre de l'últim minut. Chema Márquez va fer el 30-32 de la tranquil·litat.
L'Adrià Martínez va marcar el gol 24.000 del Granollers en la Lliga Asobal (@bmgranollers)
El dimecres el Fraikin Granollers va caure a Pamplona
El dimecres passat l'equip granollerí havia perdut en partit ajornat de la 10a jornad a la pista de l'Anaitasuna de Pamplona per un contundent 38-31, en un matx en què la defensa granollerina va estar molt fluixa.
Al descans el marcador estava en 19-16 i a la represa l'equip navarrès va anar amplianta diferències per guanyar còmodament.
Van destacar per part local Ander Torriko i Ander Izquierdo (7 gols cada un) i Juan del Arco i Eduardo Fernández (6 cada un) i per part granollerina Esteba Salinas (10) i Antonio Garcia (6).
