El Barça ha aconseguit aquest diumenge al Quijote Arena de Ciudad Real el segon títol de la temporada. Després de la Superglobe ha estat el torn de la Supercopa Asobal, davant el BM Logroño La Rioja.
El capità aixecant la Supercopa Asobal
¡Campeones de la Supercopa Asobal! / Supercampions a Ciudad Real!! #HandbolLive #ForçaBarça pic.twitter.com/rx0qbvqmFo
— FCB Handbol (@FCBhandbol) 3 de setembre de 2017
El partit ha començat vibrant, amb dos equips amb moltes ganes i certa igualtat, però sempre amb la iniciativa blaugrana. Fins que l'equip de Xavi Pascual ha encadenat una bona ratxa passant del 10-8 al 17-9 i trencant pràcticament ja el partit. Al descans, però els logronyesos han escurçat una mica les diferències després d'un gran gol de l'exblaugrana Montoro a temps aturat (17-11).

Però a la represa el Barça ha tornat a agafar de sortida vuit gols de renda amb el que el partit semblava del tot sentenciat. Tot i això, "Jota" ha arriscat atacant amb set homes i el seu equip ha aprofitat una bona fase de joc per fer un parcial de 0 a 4 passant del 24-15 al 24-19. De seguida Xavi Pascual ha demanat temps mort i l'equip ha espavilat de nou, obrint de nou el marcador fins el 30-22 després del segon gol de porteria a porteria de Gonzalo, que ha acabat de sentenciar el matx. Un nou títol al sarró!

Barça Lassa 31-25 BM Logroño La Rioja
BARÇA LASSA: Gonzalo Pérez de Vargas (2 gols i 15 aturades, 37%), porter; Víctor Tomas (3), Raul Entrerríos (3), Sorhaindo, Ariño, Valero Rivera (4), N'Guessan (7), Syprzak (2), Borges (1), Dolenec (1), Dika Mem (4), Viran, Lenne, Aleix Gómez (2) i Jallouz (2).
BM LOGROÑO LA RIOJA: Krupa (12 at.) i Gurutz Aguinagalde, porters; Sánchez-Migallón (1), Ángel Montoro (5), Kusan (5), Juan Castro (2), Muñoz (2), Rocha (1), Garabaya (1), Kukic (2), Paredes, Juan Del Arco (2), Ángel Fernández (1) i Garciandia (3).
Marcador cada 5': 3-2, 7-4, 10-7, 15-9, 15-9, 17-11, DESCANS; 19-12, 22-13, 24-15, 27-20, 30-23 i 31-25.
