Arnau Garcia dóna la sisena al Fraikin sobre la botzina

Arnau Garcia fent el gol decisiu

El Fraikin Granollers va haver de patir molt però allarga la seva ratxa de victòries a sis consecutives i es manté en segon lloc de la Lliga Asobal.

El dimecres l’equip de Carlos Viver i Antonio Rama va aconseguir el sisè triomf consecutiu al l’històric pavelló de l’Alberícia a Santander derrotant «in-extremis» el BM Sinfin per 26-27. La temporada passada el Fraikin va guanyar a Santander per un contundent 22-38 en un partit que no va tenir història, però ahir la cosa va ser ben diferent.

L’equip granollerí va controlar quasi sempre la situació a la primera part però sense poder marxar amb diferències clares i al descans els càntabres havien empatat. A la represa va millorar molt el Fraikin en defensa, i Cabanas i Adrià Figueras anaven obrint forat, que va arribar a ser de sis gols (18-24) a falta de menys de nou minuts. Però el BM Sinfin no es va rendir i va portar el partit a un final agònic. Amb 25-26, i després d’un temps mort, Óscar del Río va empatar quan faltaven 6 segons, però la sacada ràpida del Granollers va permetre a Arnau Garcia marcar el gol de la victòria una mica abans que sonés la botzina amb un xut des de 12 metres.

BM Sinfín 26-27 Fraikin Granollers 

Fraikin BM Granollers: Álamo (1 gol i 12 aturades (32%)), porter; Cabanas (7), Porras (3), Marc Garcia, Ferrer, Arnau García (2), Adrià Pérez, Figueras (8), Loncar (3), Resina (1), Gassama, Kasal, Filipe da Silva (1) i Alex Márquez (1).
MARCADOR cada 5′: 1-3, 3-4, 4-6, 5-7, 8-8, 11-11 descans; 12-12, 15-17, 17-20, 17-23, 22-25, 26-27.

Adrià Figueras va ser el màxim golejador del partit amb 8 gols (Foto: bmgranollers.cat)

Galeries de fotos