El Barça de Xavi Pascual, com aquest ja havia avisat, va haver de patir de valent per superar l’escull del Naturhouse a Logronyo.
En el gran partit de la jornada el Barça va sumar la seva 94 victòria seguida en Lliga Asobal, però, tal com ja havia avisat Xavi Pascual, havent de patir davant un equip de Champions com és el Naturhouse la Rioja de Javier «Jota» González.
Ha estat un partit de caire molt defensiu entre dos equips que van defensar fort i es van mostrar força imprecisos en atac. Així ho demostra, per exemple, el minso 44% d’eficàcia en llançaments de 9 metres de l’equip blaugrana (15 de 34), això sí amb un esplèndid Lasse Andersson que va fer 7 de 11 sent el màxim golejador del partit. I també el fet que l’equip blaugrana només pogués fer 5 de 8 en xuts de la línea de 6 metres en tot el partit i només pogués fer 2 gols de contraatac. I els números de l’equip local tampoc difereixen gaire amb un 46% (12 de 26) en xuts de 9 metres, 8 de 12 des de la línea i només 1 gol de contraatac.

El danès Lasse Andersson va ser el màxim golejador del partit
El Barça va sortir força adormit davant un equip motivat al màxim i que dominava 6-4 als 10 minuts. Va reaccionar l’equip blaugrana augmentant la intensitat defensiva i amb les aturades de Gonzalo, i ja va anar sempre per davant però mai va poder obrir forat gran al marcador. A set minuts del final el Barça va agafar quatre gols d’avantatge (20-24). Però aleshores va saltar a la pista Gurutz Aguinagalde que va fer uns darrers minuts sensacionals, impedint que el Barça marqués en aquest tram final. El Naturhouse es va posar a dos (22-24) quan encara faltaven cinc minuts, però aleshores també va aparèixer Gonzalo per posar la persiana a la porteria blaugrana i deixar el marcador en aquests registres després que en els cinc minuts finals no es veiés cap gol.
Naturhouse La Rioja 22-24 FC Barcelona Lassa
Naturhose La Rioja: Kappelin (31% d’aturades) i Aguinagalde (75% d’aturades) porters; Víctor Vigo (4), Molina (1), Javier García (3), Javier Muñoz (2), Ángel Fernández (2), Garciandia (1), Miguel Sánchez, Migallón (2), Peciña, Montoro, Cacheda, Giménez, Garabaya, Vinicius (6), Hissham (1).
FC Barcelona: Gonzalo Pérez de Vargas (42% d’aturades), porter; Sorhaindo (3), Víctor Tomás (1), Andersson (7), Entrerríos, Rivera (3), Ariño, N’Guessan, Spyrzak (1), Dika Mem (2), Saubich, Jicha, Jallouz (2), Lazarov (5).
Parcials: 2-2, 6-4, 6-8, 7-10, 8-11, 11-13 descans, 14-15, 15-16, 17-20, 19-22, 22-24, 22-24.
