L’islandès Sigurdsson nou extrem esquerre del Barça

El segon fitxatge del Barça –després del retorn del porter Gonzalo Pérez de Vargas– és Gudjón Valur Sigurdsson, que aquest divendres ja va passar la revisió mèdica i va signar contracte per dues temorades.

L’extrem esquerre islandès arriba al Barça per suplir les baixes de Juanín García i de Martin Stranovsky. De 34 anys, l’internacional compta amb una àmplia experiència i arriba procedent del THW Kiel alemany, actual subcampió d’Europa. El seu anterior club havia estat l’AG Kobenhavn amb el que va classificar-se per la Final-4 eliminant precisament al Barça i fent 12 gols entre els dos parits de Quarts de final.

Experiència contrastada per un Barça que comença a gestar un nou equip que pugui tornar a il·lusionar-se amb Europa.

– Fotos de la revisió mèdica a la web del FCBarcelona.cat

Juanín al Naturhouse

Per la seva banda, Juanín García, després de nou temporades al Barça i deu a l’Ademar de León, fitxa pel Naturhouse La Rioja, actual segon millor equip Asobal i que tornarà a jugar a la Champions League.

Galeries de fotos