Aquest dijous va ser presentat Toni Garcia com a nou entrenador del Fraikin BM Granollers. Es tracta d’un home de la casa que ja havia estat jugador, actualment era el segon entrenador i que ha firmat per dues temporades.
El nou entrenador, que substitueix Manolo Cadenas, és un home de la casa que s’ha pres aquest nou repte amb molta il·lusió i alegria. Garcia ha passat quatre temporades com a segon entrenador i es coneix a la perfecció el club de la seva vida. Garcia va començar coordinant la base del club per seguir entrenant l’aleví i posteriorment dirigir el juvenil B durant tres temporades. Va entrenar el primer equip al costat de Lorenzo Rueda i dos anys més tard va continuar de la mà de Manolo Cadenas.
Renovació de Grundsten
En la mateixa presentació, s’ha procedit a la renovació del contracte del pivot suec Nicklas Grundsten. El jugador de 29 anys ha firmat per 2 temporades + 1 i ha destacat la estabilitat i l’estima per aquest club com a motiu principal per la seva continuïtat al BM Granollers. Enguany ha estat el segon màxim golejador de l’equip amb 105 gols a la lliga, amb una mitjana de 3,75 gols per partit.
