Prèvia #4aCatH: El més destacat a La Roca

El Pavelló Vell de La Roca acull un dels millors partits

Sisena jornada als grups A i B i vuitena al grup C amb els partits més destacats a Sabadell, Ribes, Cambrils i sobretot a La Roca.

GRUP A

Sabadell B (7è) – Poblenou C (1r), dissabte 17 h

El líder es posa a prova a Can Balsach davant un equip que només ha guanyat dos partits però està fent bons partits.

Foto: Jordi Vilas Vilas.cat

Lleida Pardinyes B (2n) – Sant Vicenç B (8è), dissabte 18 h

Els lleidatans crescuts després de ficar-se en plaça de fases no creiem que es deixin sorprendre.

Concòrdia Andorra (6è) – Claret (3r), diumenge 12:30 h

Els andorrans es volen fer forts a casa seva però hauran de superar en equip claretià que s’ha de treure l’espina de la darrera derrota.

Sant Joan Despí C (4t) – Canovelles B (5è), diumenge 12:30 h

Els locals estan agafant el ritme i busquen la tercera victòria seguida. 

GRUP B

Ribes (1r) – Coope Sant Boi B (4t), diumenge 13:30 h

El líder rep un equip capaç de donar la sorpresa si aconsegueix frenar el ritme ràpid de l’equip local.

Salle Montcada B (3r) – Fornells Júnior (7è), dissabte 20 h

Els fornellencs a han aconseguit el primer triomf i ara busquen el primer fora de casa, però els montcadencs semblen molt més forts en atac.

Lloret (8è) – Castelldefels (2n), dissabte 20 h

El cuer rep un dels equips que estan en posició de fases i no els serà fàcil obtenir la seva primera victòria.

Calella B (6è) – La Garriga B (5è), diumenge 12:30 h

Els dos equips venen de perdre la setmana passada i el que perdi ara es quedarà molt despenjat

GRUP C

La Roca C (3r) – Sant Miquel B (2n), dissabte 20:30 h

El partit de la jornada entre dos equips en posició de fases i que només han perdut un partit. El Sant Miquel ja encadena cinc victòries i sembla capacitat per obtenir la sisena, però no ho tindrà fàcil al pavelló de La Roca del Vallès.

Cambrils B (5è) – Ascó (1r), dissabte 19:30 h

Els asconencs, junt amb el Ribes, són els dos equips que ho han guanyat tot. Veurem si superen l’escull cambrilenc en partit de rivalitat.

Tortosa B (6è) – Gavà C (9è), dissabte 19:30 h

Els gavanencs encara no han puntuat i busquen la sorpresa a Tortosa davant un equip que pot escalar posicions si guanya

Martorell B (7è) – Tarragona (8è), dissabte 20:30 h

Els martorellencs encadenen tres derrotes i els visitants dues. A veure qui trenca la mala ratxa…

Descansa Llavaneres Atlètic (4t)

Galeries de fotos