Prèvia #3aCatH: El punt de màxim interès és a Montmeló

El partit de la jornada es juga a Montmeló

Aquest cap de setmana es disputa la 16a jornada, a la qual s'arriba amb Sant Joan Despí C i Sant Andreu de la Barca com a  líders.

En aquesta categoria disputaran la fase d'ascens els quatre primers de cada grup i pujaran els quatre primers d'aquesta fase final (anirem posant en blau en partit i resultats als equips que ocupin aquestes posicions).
NORMATIVA

GRUP A

Santpedor (3r) – Ripollet (10è), dissabte 19:30 h
Bonanova C Júnior (7è) – Igualada B (4t), diumenge 10:30 h
Claret (8è) – Sant Joan Despí C (1r), diumenge 11:15 h
Sabadell B (9è) – Sant Just (2n), diumenge 19:15 h
Descansen Montgrí (5è) i Cornellà B (6è)

No hi ha enfrontaments directes entre els quatre primers i el cinquè i sisè descansen, o sigui que no hi haurà moviments de entrada i sortida a la zona de fases, on a més els quatre primers es poden consolidar amb un bon avantatge. Perquè un d'ells, el Santpedor rep el cuer, i els altres tres tenen partits fora de casa però que haurien de solucionar si mantenen el nivell mostrat fins ara. Claret i Bonanova Júnior ja han posat en problemes a alguns dels de dalt, però de tota manera les de dalt ho han de demostrar un cop més.

GRUP B

Sant Llorenç B (9è) – Vallag (4t), diumenge 12 h
Pau Casals Sab.(11è) – OAR Gràcia C (10è), diumenge 12:45 h
Vendrell (5è) – Laietà Argentona (3è), dissabte 18 h
Vilanova B (8è) – Gavà B (6è), dissabte 19:30 h
Montmeló (2n) – Sant Andreu Barca (1r), dissabte 19 h
Descansa BCN Sants B (7è)

El gran partit de la categoria el tenim en aquest grup on s’enfronten els dos primers a la pista del segon, que últimament ha perdut un parell de partits fora de casa, però que a casa seva de moment ho ha guanyat tot. Per la seva part el Sant Andreu de la Barca, el líder, com a visitant només va perdre de forma sorprenent a la pista de l’OAR Gràcia C, el penúltim classificat.

Per altra part el tercer classificat, el Laietà, té un compromís difícil al Vendrell davant un equip que vol entrar a la les fases, que ve de guanyar a la pista del BCN Sants B i que només va perdre per la mínima allà davant el Montmeló.

Un quart lloc que ostenta el Vallag, que tampoc ho tindrà fàcil a la pista del Santllo B, com tampoc trobarà facilitat el Gavà B a Vilanova.

COMENTA I INFORMA DE RESULTATS A TWITTER AMB L'ETIQUETA #3aCatH


Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos