Prèvia #3aCatH: Els centres d’atenció a Igualada i La Llagosta

Els pavellons de Les Comes i Antonio Garcia de La Llagosta són els centres d'interès

Aquest cap de setmana es disputa la 15a jornada, a la qual s'arriba amb Sant Joan Despí C i Montmeló com a  líders.

En aquesta categoria disputaran la fase d'ascens els quatre primers de cada grup i pujaran els quatre primers d'aquesta fase final (anirem posant en blau en partit i resultats als equips que ocupin aquestes posicions).
NORMATIVA

GRUP A

Sant Just (2n) – Claret (8è), dissabte 16:30 h
Igualada B (4t)– Montgrí (5è), dissabte 20 h
Ripollet (10è) – Sabadell B (9è), diumenge 12:30 h
Cornellà B (6è)- Santpedor (3r), diumenge 16 h
Sant Joan Despí C (1r) – Bonanova C Júnior (7è), diumenge 19 h

Jornada atípica en aquest grup, perquè no descansa cap equip, quan normalment descansen dos. Això no succeeix aquesta vegada perquè li tocava descansar al Cardedeu B, l'equip que es va retirar a última hora.

No hi ha enfrontaments entre equips en zona de fase d'ascens, i tres d'ells juguen a casa contra rivals lògicament classificats per sota. El partit més igualat sembla que pot ser el que es juga a Igualada. L'equip local s'ha mostrat molt fort allà (només hi ha pogut guanyar el líder) i en canvi el Montgrí només ha guanyat dos partits com a visitant. Però acaben de derrotar el líder, que estava imbatut, i per tant se'ls ha de donar crèdit.

El Sant Just, que a casa també ha cedit només contra el líder, sembla també favorit davant el Claret, i també ho és el líder, el Sant Joan Despí C, davant la Bonanova Júnior (que també és C clar).

El quart equip en zona de fase d'ascens, el Santpedor, també pot trobar dificultats a la pista del Cornellà, que és l'equip menys golejat i que ha guanyat els tres partits de l'any 2023.

GRUP B

Vallag (4t) – Montmeló (1r), dissabte 18 h
Sant Andreu de la Barca (2n) – Pau Casals Sab.(11è), dissabte 20:30 h
BCN Sants B (7è) – Vendrell (6è), diumenge 17:45 h
Laietà Argentona (3è) – Sant Llorenç B (8è), diumenge 18 h
OAR Gràcia C (10è) – Vilanova B (9è),diumenge 18 h
Descansa Gavà B (5è)

En aquest grup hi ha un altre partit entre dos equips en zona de fase d'ascens, que és derbi del Vallès Oriental. Tot i que estan separats per una bona diferència de 8 punts els de La Llagosta jugant a casa han d'intentar tombar el líder per mantenir fermes les aspiracions de disputar la fase d'ascens. De fet en aquella pista el Sant Andreu de la Barca (que està igualat a punts amb el Montmeló) només va poder guanyar-hi d'un gol.

Els altres dos equips de la zona alta, Sant Andreu de la Barca i Laietà, juguen a casa enfrontant-se a equips de la part baixa de la taula i per tant són favorits, sempre que no es confiïn en excés, sobretot els maresmencs davant un equip que a la primera volta els va esgarrapar un punt.

En la lluita per la quarta plaça hi ha un altre partit interessant a La Sagi, on el BCN Sants rep el Vendrell. Són dos equips que estan a tres i dos punts del Vallag i del Gavà B que descansa.

COMENTA I INFORMA DE RESULTATS A TWITTER AMB L'ETIQUETA #3aCatH


Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos