Prèvia #3aCatH: El màxim interès centrat a Sant Andreu de la Barca

Al pavelló de Sant Andreu de la Barca es viurà un duel motl intens

Aquest cap de setmana es disputa la 5a jornada de la 3a Catalana a la qual s'ha arribat amb Santpedor i Sant Andreu de la Barca com a líders.

En aquesta categoria disputaran la fase d'ascens els quatre primers de cada grup i pujaran els quatre primers d'aquesta fase final (anirem posant en blau en partit i resultats als equips que ocupin aquestes posicions):

GRUP A

LA CREU
Equip menys golejador:  Ripollet 21
Equip més golejat: Ripollet 39
Pitjor ratxa:
Ripollet 4 derrotes seguides

Igualada B (6è) – Bonanova C Júnior (8è), dissabte 19:30 h
Ripollet (10è) – Santpedor (1r), diumenge 12:30 h
Sant Joan Despí C (2n) – Claret (5è), diumenge 17 h
Sant Just (4t) – Sabadell B (7è), dissabte 17 h
Descansen Cornellà B (3r) i Montgrí (9è)

Com és ben sabut en aquest grup, amb aixà dels dos equips descansant quasi en cada jornada, no hi haurà paritat fins que s'acabi la primera volta. De moment hi ha equips que tenen 2 partits jugats, altres 3 i alguns 4. Així la classificació, de moment, tampoc sona una idea clara de com van les coses, tot i que sí que està clar que el Santpedor, un dels dos equips, junt amb el Sant Just, que ha fet el ple de punts és líder per mèrits propis. I aquesta setmana els del Bages visiten el cuer i per tant sembla que haurien de sumar dos punts més.

Un dels partits més destacats el tenim al Salvador Gimeno on el segon classificat, que és l'equip més gplejador, rep un Claret que sempre se sol caracteritzar per la bona defensa. L'altre és a Sant Just, on els locals, que han guanyat els dos partits que han disputat, reben un equip baixat de 2a, que de moment només ha pogut guanyar al cuer.

GRUP B

LA CREU
Equip menys golejador: Vendrell 22
Equip més golejat: Pau Casals 33
Pitjor ratxa: Pau Casals 3 derrotes seguides

Gavà B (7è) – Vilanova B (8è), diumenge 20 h
Laietà Argentona (4t) – Vendrell (11è), dissabte 19 h
OAR Gràcia C (10è)- Pau Casals Sab.(9è), diumenge 20 h
S.Andreu Barca (1r) – Montmeló (2n), dissabte 19 h
Vallag (3r) – Sant Llorenç B (5è), dissabte 18 h
Descansa BCN Sants B (6è)

El gran partit de la jornada en aquesta categoria es juga a Sant Andreu de la Barca, on el líder del grup rep la visita del colíder, amb el que estan igualats a punts i a diferència de gols. Els del Baix Llobregat són líder perquè han marcat més gols. Són l'equip més golejador i el menys golejat i veurem quin equip imposa la seva faceta per fer-se amb el lideratge en solitari.

Els altres dos equips en zona de fase d'ascens juguen a casa i tampoc ho tindran fàcil. L'equip del Vallag rebent la visita d'un Santllo B que està imbatut, i el Laietà Argentona davant un Vendrell que està a la cua, però veient la diferència de gols (és de -5), ja es veu que ha fet resultats molt ajustats en les seves tres derrotes.

En els altres dos partits s'enfronten els quatre últims, amb un derbi sabadellenc al pavelló de l'OAR i un altre bon partit al Jacme March, entre dos equips que busquen la segona victòria.

COMENTA I INFORMA DE RESULTATS A TWITTER AMB L'ETIQUETA #3aCatH

 


Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos