Prèvia #3aCatH: Bons partits a Sant Pere de Ribes i Terrassa en la lluita per l’ascens

El pavelló de Sant Pere de Ribes viurà un bon partit, com en ocasió de la visita del líder

Es disputa la 22a jornada i segons com vagin les coses hi podria haver algun altre equip que s’afegís a l’Esplais Empordà en l’ascens directe a 2a.

GRUP A

El partit de la jornada a Sant Pere de Ribes:
Ribes (4t) – Cardedeu B  (3r), dissabte 18 h

Interessant partit entre els dos equips que lluiten pel tercer lloc d’ascens directe, ja que els dos primers semblen bastant assignats a Escola Pia i Tortosa.

Els cardedeuencs que són l’equip que ha tingut la ratxa d’imbatibilitat més llarga (14 partits sense perdre) semblen haver entrat en una certa crisi de resultats sobretot a camp contrari amb derrotes a les pistes de Tortosa, Vallag i Escola Pia, i n’han de sortir si volen mantenir la seva plaça.

Recordem que el Ribes porta tres partits seguits guanyats i té un partit pendent. A la 1a volta el resultat va ser de 29-25 a favor dels vallesans.

 

Lloc

Punts

GF

GC

Últims cinc partits

Ribes (-1 partit)

4

26

585

519

P

P

G

G

G

Cardedeu B

3

30

600

495

P

G

P

G

P

Molins B (8è) – Tortosa (2n), diumenge 17:15 h

Els tortosins, l’equip més golejador, busquen la novena victòria seguida, però l’equip molinenc, que necessita punts per entrar al “play-off” no els ho posarà fàcil. La “Pia”, de fet, només va poder-hi guanyar d’un gol.

Vilanova (6è) – Alcarràs (14è), dissabte 21 h

L’equip vilanoví està ben ficat en zona de “play-off” i no sembla que hagi de fallar davant un equip que ja ha baixat.

Sant Just (5è)- Escola Pia Granollers (1r), diumenge 10 h

I el líder tampoc ho tindrà fàcil a la pista santjustenca davant un equip irregular però capaç del millor si està ben motivat.

Torró Agramunt (9è) – Lleida Pardinyes B (12è), dissabte 18:15 h

Derbi lleidatà en el qual l’equip agramuntí busca punts per entrar en el “play-off” i els visitants els busquen per evitar el descens.

Vilamajor B (10è) – Ascó (13è), dissabte 16 h

També és favorit l’equip vilamajorí davant un equip ebrenc molt enfonsat.

Vendrell (7è) – Vallag (11è), dissabte 18 h

Els vendrellenc defensen la seva plaça en el “play-off” davant un equip que lluita per evitar el descens.

 

GRUP B

El partit de la jornada a Can Jofresa:
Terrassa B (3r) – Esplugues C (6è), diumenge 10:30 h

Els egarencs, que porten sis partits sense perdre, poden donar un pas quasi decisiu per a l’ascens directe, ja que si guanyen aquest partit i el que tenen pendent, i Fornells perd a La Llagosta, podrien comptar amb un marge de 6 punts sobre el quart que a falta de 8 punts per jugar seria quasi definitiu. Però hauran de doblegar un equip espluguí que no ha dit la seva última paraula.

 

Lloc

Punts

GF

GC

Últims cinc partits

Terrassa B (-1 partit)

3

29

576

531

E

G

G

G

G

Esplugues C

6

25

580

559

G

P

G

P

E

Montgrí (14è) – Esplais (1r), dissabte 20 h

Derbi empordanès amb tot decidit per als dos equips: els locals baixen a 4a i els visitants pugen a 2a.

Cerdanyola B (12è) – Sant Llorenç Sant Feliu B (11è), dissabte 16 h

Derbi del Baix Llobregat d’alta intensitat, ja que una victòria local igualaria els dos equips, tot i que el Santllo B porta un coixí de 8 gols en el golaverage.

Rubí (5è) – Garbí B (9è), diumenge 11:45 h

Els rubinecs no poden fallar si encara volen lluitar per l’ascens directe, davant un equip que, si perd, quedarà despenjat del “play-off” i podria tenir la zona de descens a només 4 punts.

Poblenou C (10è) – Santpedor (13è), diumenge 17:20 h

Els poblenovins van fer un bon partit a Rubí, però sense puntuar, i ara volen sumar dos punts per donar un pas quasi decisiu cap a la permanència.

BCN Sants (2n) – Montcada B (8è), dissabte 19:30 h

L’equip barceloní es vol retrobar amb el triomf després de la trompada patida a Castelló d’Empúries, i continuar el camí cap a l’ascens directe.

Joventut La Llagosta (7è) – Fornells (4t), dissabte 17:30 h

Interessant partit entre dos equips que estan en zona de “play-off” i que pot ser que acabin lluitant per l’ascens.

– COMENTA I INFORMA DE RESULTATS A TWITTER AMB L'ETIQUETA #3aCatH


Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos