Grup A: L’Esplais a un punt de l’ascens
En aquest grup Súria ja ha pujat, i l’OAR Gràcia C també té els lloc d’ascens a la mà, que en el seu cas per fer-lo efectiu faria falta que el seu B pugés a 1a Catalana amb el que haurà d’esperar. A l’Esplais li falta un punt.
Sant Llorenç, Aula i Igualada ja tenen a la mà el «play-off»d’ascens i l’altra plaça està molt disputada entre cinc equips.
Per sota Lloret i Sant Andreu de la Barca ja han baixat a 3a Catalana i el Sant Quirze C quasi també.
Sant Quirze C (12è)- Sant Andreu de la Barca (14è), 10:30 h.
Els locals han de guanyar per continuar tenint lleugera esperança de salvació.
Lloret (13è)- Aula (5è), 19:30 hores.
Partit fàcil per als barcelonins.
OAR Gràcia C (2n)- Rubí B (11è), 12 h.
Els graciencs semblen clars favorits.
Igualada (6è)- Súria (1r), 13 h.
Els igualadins volen obtenir uan victòria honorífica sobre el campió de grup.
Vic (7è)- Sant Llorenç/Sant Feliu (4t), 17:45 h.
Interessant partit ja que el Vic lluita per plaça de «play-off» davant un equip que acaba bé i ja el té a la mà.
Esplais (3r)- Santpedor (8è), 20 h.
Els gironins han de sumar per assegurar la tercera plaça i l’ascens directe.
Sant Andreu (10è)- Valldoreix (9è), 11:15 h.
El que perdi ja que fora de la possibilitat de quadre en setè lloc i jugar «play-off» d’ascens.
Grup B: BCN i Tortosa lluitant per la tercera plaça d’ascens directe
En aquest grup Joventut La Llagosta, Riudoms i BCN Sants ja tenen l’ascens a la mà. Mentre queTortosa Terrassa B i El Papiol tenen a la mà el «play-off» d’ascens.
A la zona baixa Joventut Ribetana ja ha baixat, però per les altres dues places hi ha quatre candidats encara.
Claret (9è)- Riudoms (2n), 13:30 h. El Riudoms ja ha pujat i el Claret ja està salvat i té molt lleugeres esperances d’entrar a la promoció d’ascens.
Alcarràs (12è)- Sabadell B (11è), 20:30 h.
El factor pista pot decantar un partit on s’enfronten dos equips que busquen la salvació.
Vilamajor B (7è)- Martorell (13è), 20:45 h.
Els locals busquen el «play-off» i els visitants s’agafen a les darreres possibilitats de salvació.
Tortosa (4t)- Joventut La Llagosta (1r), 19:30 h.
Partit intranscendent on els tortosins voldran obtenir una victòria honorífica davant el primer del grup.
Poblenou B (10è)- El Papiol (6è), 17:30 h.
Els locals busquen un triomf que els doni la salvació davant un equip que no s’hi juga res.
BCN Sants (3r)- Terrassa B (6è), 18 h.
Partit quasi intranscendent on només els egarencs, ja amb «play-off» a la mà es juguen estar un lloc més amunt o un més avall.
Agramunt (8è)- Joventut Ribetana (14è), 18:45 h.
Clar color local.
Podeu enviar cròniques, fotos i comentaris a gol@cathandbol.cat
