Resum #2aCatH: Llavaneres i Les Franqueses superen obstacles durs per liderar en solitari

Llavaneres i Les Franqueses després de guanyar a l'Aula Arena i al Tub

El cap de setmana es va disputar la 20a jornada, i Llavaneres i Les Franqueses van superar dos durs obstacles i lideren el solitari.

En aquesta categoria, on hi ha una sola fase, el primer de cada grup pujarà a la nova Lliga Argent (posem en blau als que ocupen aquestes posicions). Entre el 2n i el 11è de cada grup jugaran a 1a Catalana.
El 12è i 13è de cada grup jugaran "eliminatòries de correcció" (els posem en lila i taronja)
El 14è del grup A i el 14è i 15è del grup B baixaran a 2a Catalana. (Els posem en vermell).
Per més detalls veure AIXÍ ANIRAN ELS ASCENSOS I DESCENSOS

GRUP A

Sant Just Espanyol B  26-26 Molins B 
Sant Joan Despí C   26-24 Montgrí 
GEiEG 25-26 Sant Quirze B 
Martorell 33-28 Sarrià B
Sant Fost   26-31 Castelldefels
Aula 22-33 Llavaneres Maresme 
Descansen Banyoles B   i Bonanova Atlètic

En aquest grup hi ha una lluita molt forta per la plaça d'ascens. El Llavaneres, s'ha situat com a líder en solitari, guanyant de forma molt autoritària en una pista complicada com és la d'Aula, on fa 15 dies havia caigut el Sant Quirze B. Els maresmencs van fer un molt bon partit, amb gran defensa a la 2a part, en la qual van fer un parcial de 7 a 17. Aquesta és la desena victòria seguida del Llavaneres.

Els maresmencs es queden en solitari perquè el colíder, el Sarrià B, va caure a la pista del Martorell. Els martorellencs amb un parcial final de 6 a 2 en els últims deu minuts, a més s'han fet amb el golaverage particular, ja que només havia perdut de dos gols en terres gironines.

El tercer classificat, el Castelldefels, va aconseguir la seva cinquena victòria seguida i se situa en segon lloc a un sol punt del líder. Va guanyar a la pista del Sant Fost, que va patir la seva quarta derrota seguida i ja queda totalment despenjat de la lluita per l'ascens.

El quart, el Sant Quirze B, continua a dos punts dels de dalt, després de guanyar per la mínima a la pista del GEiEG. Al descans guanyaven els gironins per 14-13, però a la represa de seguida els kiris es van posar per davant i van resistir fins al final.

En els altres dos partits el cuer, Sant Just Espanyol B, va sumar un punt davant el Molins B, i el Sant Joan Despí C, va trencar una ratxa de cinc derrotes seguides derrotant un rival directe per eludir el descens, com és el Montgrí.


GRUP B

Poblenou B  32-28 Sant Andreu Barca 
Montcada B  30-25 Cambrils 
Sant Vicenç B  29-25 Sant Cugat C
Vallag  29-38 Castellbisbal 
Blancs-i-Blaus BMG  26-32 Les Franqueses 
Palautordera B  37-27 Berga 
Igualada B  31-29 Coope Sant Boi B 
Descansa Vic 

En aquest grup hi havia el gran partit de la jornada de 2a Catalana, el derbi entre Blancs-i-Blaus BMG i Les Franqueses, que en aquesta ocasió es disputava al Tub de Granollers.

Els franquesins van aconseguir la quarta victòria seguida sobre aquest rival, al que ja van derrotar dues vegades la temporada passada a 1a Catalana, i també a la primera volta a Les Franqueses. Els franquesins dominaven 12-15 al descans i a la segona part van tornar a guanyar amb un parcial de 14-17, amb Marc Frutos com a màxim golejador amb 9 gols. D'aquesta manera es mantenen ferms en el lideratge, amb un bon coixí de quatre punts d'avantatge, sobre el seu immediat perseguidor.

El segon classificat és el Palautordera B, que va marcar la diferència davant el Berga, gràcies a un gran primera part (21-11 al descans). Els berguedans ja queden a set punts del líder i veuen amenaçat el tercer lloc pel Montcada B, que està un punt per sota, després de derrotar el Cambrils i que allargant la seva ratxa d'imbatibilitat a 10 partits, en els quals ha sumat 18 punts.

En un altre partit important pel que fa a la zona de descens, el Poblenou B va superar el Sant Andreu de la Barca i li ha endossat la penúltima plaça, que és de descens.

En els altres tres partits s'enfrontaven els equips de la zona central, situats entre el lloc 6è i 11è.

Dos dels partits van ser per als equips de casa. El Sant Vicenç B, va trencar una mala ratxa de tres partits sense guanyar superant el Sant Cugat C, i l'Igualada B, recent botxí del líder, va tombar la Coope B, que encara no havia cedit cap punt en la segona volta. Els igualadins pugen al vuitè lloc superant el seu rival.

El tercer va ser per al visitant, el Castellbisbal, que va guanyar a la pista del Vallag amb molta solvència i amb l'anotació més alta de la jornada, apropant-se als quaranta gols. Els castellbisbalencs pugen al cinquè lloc superant als Blancs-i-Blaus.



Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos