El cap de setmana es juga la 14a jornada a la qual s'ha arribat amb Fornells i l'Aula com a líders.
En aquesta categoria, la més nombrosa, no hi haurà dues fases. Pujaran directament a 1a Catalana els dos primers de cada grup (anirem posant en blau als partits i resultats, als equips que ocupen les places d'honor).
Baixaran els tres últims (posem en vermell els que ocupen aquestes places).
NORMATIVA
GRUP A
Classificació
LA CARA
Equip més golejador: Banyoles B 33
Equip menys golejat: Fornells 23
Millor ratxa actual: Terrassa B 3 victòries seguides, Fornells 12 partits sense perdre
LA CREU
Equip menys golejador: Garbí B 24
Equip més golejat: Cerdanyola 36
Pitjor ratxa actual: Esplugues B 4 derrotes seguides
Garbí B (15è) – Cerdanyola (12è), dissabte 19:30 h
Montcada B (10è) – Coope S.Boi B (2n), dissabte 20:15 h
Fornells (1r) – Terrassa B (3r), dissabte 20:45 h
Sant Fost (8è) – Banyoles B (4t), diumenge 18 h
Sarrià B (11è) – Bonanova Atlètic (7è), diumenge 18:30 h
GEiEG (5è) – Llavaneres (6è), diumenge 18:30 h
Bordils C (13è) – Esplugues C (14è), diumenge 19 h
Descansa Castelldefels (9è)
El líder, després de perdre el primer punt de la temporada a Llavaneres, rep la visita de l'equip que ara mateix té la millor ratxa de victòries, ja que ha guanyat tres partits seguits i és el segon equip menys golejat després dels fornellencs, i s'acosta també al nombre de gols marcats pel líder. Està clar que els fornellencs, arropats pel seu públic, volen continuar sumant de dos en dos a casa seva, on no han cedit cap punt.

Fornells i Terrassa B s'enfronten a la pista del líder / Fotos: arxiu

Pel que fa al segon classificat hauria de superar l'obstacle de la pista del filial montcadenc, que ha anat a més, però d'entrada és inferior al seu visitant.
De la resta de partits destaquen els dos enfrontaments entre els quatre últims classificats que lluiten per evitar el descens, i on els equips gironins (Garbí B i Bordils C) intentaran fer valer el factor pista.
En els altres tres, que es juguen a Sant Fost, Girona i Sarrià de Ter, el pronòstic està molt obert amb tres visitants que no volen despenjar-se de la lluita pel segon lloc.
GRUP B
Classificació
LA CARA
Equip més golejador: Sant Vicenç B 35
Equip menys golejat: Aula 24
Millor ratxa actual: Aula i Castellbisbal 6 victòries seguides
LA CREU
Equip menys golejador: Molins B 27
Equip més golejat: Maristes Rubí 36
Pitjor ratxa actual: Cambrils 4 derrotes seguides
Sant Vicenç B (3r) – Castellbisbal (4t), dissabte 16 h
Vic (11è) – Palautordera B (8è), dissabte 17:45 h
Sant Andreu (2n) – Cambrils (9è), dissabte 18 h
Sant Cugat C (10è) – Berga (7è), dissabte 19 h
Molins B (12è) – Maristes Rubí (15è), dissabte 19:30 h
Sant Quirze B (5è) – Aula (1r), diumenge 10:30 h
Ribes (6è) – Tortosa (13è), diumenge 19 h
Descansa Vilamajor B (14è)
En aquest grup hi ha dos partits molt destacats on els dos equips que encara no han cedit cap punt a casa reben els dos equips que tenen la millor ratxa de victòries ara mateix.
El primer es juga a Sant Quirze, on el filial "kiri", un dels dos equips del grup que ha guanyat tots els partits com a local, rep l'Aula, un líder que haurà de demostrar la seva fortalesa defensiva per aconseguir allarga la seva ratxa victoriosa a set partits.

Sant Quirze B (foto de la temporada passada) i Aula disputen el partit més interessant / Fotos: arxiu i @AEAulaHandbol

En l'altre a Sant Vicenç, el filial vicentí que com hem dit no ha cedit cap punt a casa, rep el Castellbisbal, que també porta sis victòries seguides.
Dels equips de dalt el que sembla que ho té més fàcil és el Sant Andreu que intentarà refer-se de la derrota a Berga davant un Cambrils que porta quatre derrotes seguides i està caient avall a la classificació.
En els altre partits Ribes i Molins B són favorits davant Tortosa i Maristes Rubí, mentre que Vic i Sant Cugat C hauran de treballar bastant dur per superar Palautordera B i Berga, dos equips que estan per sobre seu a la classificació.
COMENTA A TWITTER AMB L'ETIQUETA #2aCatH
Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat
