Resum #2aCatH: Polinyà i Sant Esteve Palautordera B primers líders de la fase d’ascens

Polinyà i Sant Esteve de Palautordera B primers líders

Va començar la segona fase, amb 12 equips lluitant per 4 places d'ascens, i 17 equips intentant evitar les 4 places de descens.

FASE ASCENS

GRUP A: Polinyà primer líder

Polinyà 38-31 Sant Andreu 
Pia Granollers 30-29 Llavaneres 
Ribes 30-27 Sant Quirze B 

El Polinyà, gran favorit del grup, no va deixar sorprendre's pel Sant Andreu, com a la primera fase, i amb el seu ampli triomf és el primer líder d'aquest grup A.  Al descans els polinyanencs tenien el partit ben encarrilat amb un 21-14.

En els altres dos partits més igualtat, sobretot en el jugat a Granollers, on després d'un partit molt anivellat (possiblement el més igualat de tota la jornada) i ben jugat per ambdues parts, la Pia va remuntar amb un parcial final de 3 a 0.

A Sant Pere de Ribes l'equip local dominava al descans per 17-12 i va gestionar bé aquest avantatge a la segona part.

GRUP B: El Sant Esteve de Palautordera B primer líder i el Súria colíder

Montcada B 31-37 St. Esteve Palaut. B 
Fornells 31-26 Aula 
Bonanova B "Atlètic" 20-26 Súria 

En aquest grup es van donar dues relatives sorpreses (ja es veurà que en aquesta fase res es podrà considerar com a tal per la igualtat existent) amb els triomfs de Sant Esteve de Palautordera B i Súria, a les pistes d'equips que a la primera fase havien quedat millor classificats.

L'equip surienc demostrant el seu alt nivell defensiu i de porteria, només va encaixar 20 gols al pavelló de la Bonanova, mentre que les del Baix Montseny van marcar-ne 37 a la pista del Montcada B, un equip que durant quasi tota la primera fase va dominar el grup A.

En el que era el partit de la jornada, amb duel entre dos primers, i amb un pavelló ple de gom a gom, el Fornells va fer valer el factor pista pròpia (és l'únic equip de tota la 2a Catalana que no ha cedit cap punt com a local) i el seu potencial ofensiu per derrotar l'equip que va mostrar la millor defensa a la primera fase. Al descans ja tenien el matx ben encarrilat amb un 14-9 i aquesta vegada l'Aula no va poder fer una d'aquelles remuntades que tan els agrada fer. Va destacar el local Ferran Palahí amb 8 gols.

FASE PERMANÈNCIA

GRUP A

BCN Sants B  28-30 Palautordera B
Bordils C 22-29 Sant Vicenç B 
Descansa Terrassa B 

Els dos equips procedents del grup A van guanyar, en duels de filials, a les pistes de dos equips del grup B.

GRUP B

Sant Fost 39-29 Castelldefels 
Berga 27-24 Maristes Rubí 
Molins B 30-21 Sabadell B 

En aquest grup un dels partits que es preveien que podria ser més igualat, va suposar una contundent victòria de l'equip santfostenc, que després de fregar la presència a la fase d'ascens ha sortit a demostrar el seu potencial en aquesta fase.

En els altres dos partits, també triomfs locals, més ajustat el del Berga i més còmode el del Molins B davant d'un dels equips candidats al descens, després de la seva primera fase.

GRUP C

Vilamajor B  27-26 Gavà B 
Coope Sant Boi B 33-22 Sant Cugat C 
Tortosa – Garbí B , ajornat

El Tortosa, un dels candidats a dominar el grup, va ajornar el seu partit, i l'altre, la Coope B, va superar amb comoditat el Sant Cugat C. Gran igualtat en el partit jugat a Vilamajor entre dos dels equips que han de lluitar per evitar l'última plaça, i en el qual els vilamajorins van trencar una ratxa de 9 derrotes seguides.

COMENTA A TWITTER AMB L'ETIQUETA #2aCatH


Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos