Triomf clar de Les Franqueses sobre el Joventut Atlètic

El Joventut Atlètic va caure derrotat a la pista de Les Franqueses davant un equip que està a la zona alta en un partit que els mataronins van regalar al tram inicial en el qual el veterà Carlos Viver (ex-extrem d’Asobal del Granollers de 40 anys reciclat a central de 2a Catalana) va fer estralls en una defensa mataronina que tant en 5:1 com en 6:0 va estar molt tova.

En canvi a l’altre costat la defensa vallesana va ser molt expeditiva des del primer moment i a poc a poc la diferència al marcador va anar augmentant fins un 12-3, quasi a l’equador del primer temps, que ja va condicionar la marxa del partit. L’entrada de Carlos del Viejo a la porteria (va fer 18 aturades al llarg del partit) va permetre equilibrar el matx, i al tram final de la primera part, quan Viver era a la banqueta, el Joventut va reduir fins un 17-10 al descans.

Després a la represa amb un canvi defensiu el Mataró va frenar millor a Viver i durant tota la segona part el parcial es va mantenir igualat però al final van perdre algunes pilotes en atac i els locals van tornar a obrir el marcador fins els 8 gols finals gràcies als seus contraatacs.

Les Franqueses 30-22 Joventut Atlètic

Pel JH Mataró van jugar: Adrià Maymó i Carlos del Viejo porters; Jaume Tomé (5, 1 de p.), Pau Roca (4), Eloi Illa, Jordi Gomà, Javi Moncada (1), Sergi Tomé (1), Sergi Tria (5), Albert Caylà, Joan Guanyabens, Àlex Gomà, Nacho Marín (3), Miki Martínez (3, 1 de p.).

 

Galeries de fotos