Resum #1aCatH: Polinyà i BCN Sants continuen amb el ple de punts

Polinyà i BCN Sants no fallen

S'ha disputat la 6a jornada de lliga, i els dos líders, Polinyà i BCN Sants, continuen amb el ple de punts.

En aquesta categoria disputaran la fase d'ascens els quatre primers de cada grup i pujaran a Lliga els tres primers d'aquella fase final (anirem posant en blau a partits i resultats, als equip que ocupen aquestes places).

GRUP A

Polinyà 42-39 Igualada 
Barberà 27-26 Espanyol B
Martorell 32-35 Vilanova Geltrú
Blancs-i-Blaus BMG  20-21 Valldoreix
Ègara 42-25 Poblenou B
Descansa Les Franqueses

L'equip polinyanenc va sumar, no sense dificultats, la sisena victòria de la lliga, davant un Igualada que en molts moments va anar per davant, en un partit jugat a un ritme altíssim, amb gran eficàcia ofensiva, tot i que s'ha de dir que els porters també van fer prou bé la seva feina. Al descans el marcador assenyalava un increïble 23-25, que vol dir un gol cada 37 segons i mig. Una bojeria!! A la represa va frenar la intensitat, però al quart d'hora els igualadins encara estaven per sobre (31-33). En el tram final el pivot local Saul Jiménez es va mostrar imparable per a la defensa rival i acabant en 12 gols, va marcar la diferència perquè el seu equip acabés guanyant.

Ben diferent va anar la cosa en l'altre partit de la jornada jugat al Tub de Granollers i on el Valldu va sumar un triomf vital per als seus interessos, que no són altres que lluitar per entrar a la fase d'ascens. En aquest partit entre els dos equips van marcar menys gols que el Polinyà sol en l'altre. Al final mínim triomf visitant, en un partit amb alternatives al marcador (11-13 al descans, però després els locals es van posar per davant, per acabar cedint) i aquests dos potents equips que, de moment, estan tots dos fora de la zona de fase d'ascens.

L'Ègara després d'un triomf molt contundent sobre el Poblenou és el que es torna a situar en quart lloc desplaçant l'Igualada, això sí en igualtat de punts amb aquest equip i el Barberà, que va superar per la mínima a l'Espanyol B.

El Vilanova i la Geltrú, tot i la seva excel·lent primera part (13-19 al descans) va haver de treballar dur per assolir el triomf a Martorell, davant un equip que no es va rendir en cap moment. Els vilanovins, tot i que tenen algunes baixes, pugen al segon lloc aprofitant el descans de Les Franqueses.

GRUP B

S. Joan Despí B  31-36 BCN Sants
SE Sesrovires B  29-31 S.Esteve Palautordera B
OAR Gràcia B  28-25 Súria
JH Mataró B  20-23 Sant Llorenç SF
Cornellà 29-29 Lleida
Descansa Canovelles

El BCN Sants, el líder, també va superar el quart classificat, en aquest cas en pista contrària, però també havent de treballar dur, ja que al descans el filial santjoanenc dominava per 17-16.

L'avantatge de l'equip barceloní sobre el segon ja és de quatre punts. Un segon que és l'OAR Gràcia B que ja encadena quatre victòries seguides, després de superar un Súria que va estar ficat en el partit en tot moment i faltant cinc minuts només perdia d'un gol.

Ha perdut un lloc el Cornellà que va cedit un punt a casa davant el Lleida, i encara gràcies perquè faltant tres minuts l'equip visitant guanyava 20-23.

En el duel de filials santestevenc, l'equip del Baix Montseny va guanyar a Sesrovires i d'aquesta manera recupera la quarta plaça de fase d'ascens.

Finalment a Mataró, en un partit d'urgències entre dos equips que acumulaven tres derrotes seguides, el Santllo es va emportar el triomf (que era el seu primer com a visitant aquesta temporada) gràcies a una molt bona primera part (9-14 al descans) i a un gran nivell defensiu durant tot el partit. Al final la pressió de l'equip local va incomodar l'equip de Maikel Núñez, però van poder resistir fins al final.

RECORDEU: Si feu fotos, o teniu més informació, ens les podeu enviar a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos