Arribem a la 26a jornada i ja només quedaran 8 punts per jugar i poques oportunitats de rectificar per als que no estiguin complint els seus objectius.
El partit de la jornada al Salvador Gimeno:
Sant Joan Despí B (13è)- Les Franqueses (4t), dissabte 17 h
Partit entre dos equips que van pujar la temporada passada i que han portat trajectòries diferents al llarg de la temporada, però que s’han igualat en els darrers partits. Es pot veure en el quadre inferior, ja que els santjoanencs han guanyat 4 dels últims 5 partits, i continuen lluitant per fugir de la zona de descens… i per això els és clau guanyar aquest partit. Al davant tindran un equip amb jugadors més experimentats i de qualitat contrastada, però hi oposaran el seu esperit de lluita per tal de donar la sorpresa. Per als franquesins el matx també és clau per no perdre contacte amb els tres primers. Una derrota els deixaria força tocats.
|
|
Lloc |
Punts |
GF |
GC |
Últims cinc partits |
||||
|
S.Joan Despí B |
13 |
16 |
655 |
683 |
G |
P |
G |
G |
G |
|
Les Franqueses (un partit menys) |
4 |
34 |
660 |
600 |
G |
P |
G |
G |
G |
|
|
![]() |
Cambrils (3r)- Sant Andreu de la Barca (9è), dissabte 19:45 h
Bon partit on els cambrilencs intentaran superar un equip que només ha sumat una victòria en els últims sis partits i sembla haver-se desenganxat de la lluita pels primers llocs.

Imatge del partit Cambrils- Granollers C (Foto: revistacambrils.cat)
Terrassa (5è)- Granollers C (6è), dissabte 19:30 h
Interessant partit en el qual els egarencs han d’intentar trencar la ratxa granollerina (13 dels 14 últims punts possibles) per mantenir les poques esperances d’ascens que els queden.
Molins (10è)- Vendrell (16è), diumenge 12 h
Els molinencs han de sumar dos punts davant el cuer.

Imatge del Molins- Sant Miquel
Calella 25-18 Sant Miquel, jugat el dijous a les 21:15 h
Els maresmencs no van fallar a casa dijous, col·locant-se líders provisionals i pràcticament sentenciant l’equip barceloní al descens de categoria.
Sant Quirze B (15è)- Garbí (11è), diumenge 13:30 h
Els garbinencs no haurien de fallar davant un equip que ja ha baixat, però no poden anar refiats.
La Roca B (7è)- GEiEG (12è), diumenge 17 h
Els roquerols ja estan salvats i lluny dels de dalt però juganta casa no és fàcil que es deixin sorprendre per un equip que ha d’anar a mort per sumar dos punts vitals.
Sant Llorenç Sant Feliu (1r)- La Garriga (8è), ajornat fins el 17 de maig 22 hores


