Es juga la 23a jornada íntegrament en dissabte, amb dos grans derbis vallesans i un interessant partit a Cambrils.
El partit de la jornada a La Garriga:
La Garriga (5è) – Les Franqueses (4t), dissabte 17:30 h
Gran derbi vallesà entre dos equips que estan a l’espera que els tres de dalt ensopeguin. No hi ha cap dubte que el que perdi aquest partit pot quedar una mica tocat. A la primera volta a Les Franqueses els locals van guanyar clarament per 29-22.
La Garriga va dijous al vespre contra el Sant Miquel en partit ajornat de la 1a jornada guanyant per 30-24, cosa que ha deixat els dos equips igualats a la classificació. Com es pot veure l’equip garriguenc destaca en l’aspecte ofensiu (2n màxim golejador) i el franquesí pel defensiu (4t menys golejat).
|
|
Lloc |
Punts |
GF |
GC |
Últims cinc partits |
||||
|
La Garriga |
5 |
30 |
638 |
603 |
P |
G |
G |
G |
G |
|
Les Franqueses |
4 |
30 |
600 |
544 |
P |
G |
G |
P |
G |
![]() |
![]() |
Cambrils (2n)- Terrassa (6è), dissabte 19:45 h
Els cambrilencs han perdut el lideratge després de dues jornades sense guanyar. Ara reben un equip encara amb aspiracions (els egarencs estan a 5 punts de la zona d’ascens però tenen un partit pendent), i que s’ho juga quasi tot en aquest partit. Els cambrilencs tenen un bon marge per jugar tranquils.

Imatge del partit Cambrils- La Roca B, (Foto: revistacambrils.cat)
Granollers C (9è)- La Roca B (8è), dissabte 18:15 h
A l’annex de l’Olímpic tenim un altre interessant derbi vallesà entre dos equips que estan fent una molt bona segona volta, amb només dues derrotes per bàndol i que lluiten per tancar la primera meitat de la taula.
Garbí (10è)- Molins (12è), dissabte 18:45 h
Duel interessant entre dos equips que lluiten per la permanència i que estan fent bons partits darrerament, tot i que sense massa sort en els resultats, sobretot els molinencs que encara no han guanyat en tota la segona volta i només han aconseguit tres empats.

Imatge del Garbí- Santllo (Foto: Pau Punseti)
Sant Miquel (13è)- Sant Llorenç Sant Feliu (1r), dissabte 16:30 h
El líder busca la quarta victòria seguida que pot acabar d’aixafar l’equip vermell que va tenir uns bons moments a l’inici de la 2a volta, però ja encadena 4 derrotes seguides.
Sant Quirze B (15è)- Calella (3r), dissabte 21 h
Partit fàcil en teoria per al tercer classificat que també pot acabar de clavar la puntilla als “kiris” que podrien quedar a 9 punts de la salvació amb només 14 per jugar.
Sant Andreu de la Barca (7è)- GEiEG (11è), dissabte 20:30 h
L’equip local porta tres derrotes seguides i s’ha quedat despenjat de la lluita per l’ascens i rep un equip en situació problemàtica si hi hagués descensos compensats.
Vendrell (16è)- Sant Joan Despí B (14è), dissabte 18 h
Els vendrellencs encara no han puntuat i si no guanyen aquest partit ja estaran a 2a Catalana.

El Sant Joan Despí podria sentenciar el Vendrell


