Prèvia #1aCatH: Gran duel entre els dos primers a Parets

El Pavelló de Parets viurà un gran partit entre els dos primers

Gran jornada a 1a Catalana amb l’enfrontament entre els dos primers a Parets, un altre gran partit a La Garriga i amb derbis a Girona i Sant Feliu.

El partit de la jornada el tenim a Parets:
Parets (2n)- Coope Sant Boi (1r), dissabte 19:45 hores

Gran partit entre els dos primers i dos dels clars candidats a l’ascens. El Parets de Jaume Solé que ha guanyat tots els partits que ha jugat al seu pavelló i la Coope d’Albert Ruart que fora de casa ha guanyat vuit partits, n’ha empatat un i n’ha perdut només un… i d’això ja fa cinc mesos (24 d’octubre a Palautordera per 31-27).

El potencial ofensiu dels santboians haurà de superar una de les millors defenses del campionat, i la seva defensa frenar una colla de jugadors de gran qualitat, per poder mantenir el seu lideratge. I en cas de derrota podria caure de la zona d’ascens directe ja que Terrassa i Sabadell estan a l’aguait. A la primera volta els paretans van guanyar a Sant Boi per 29-31.

 

Lloc

Punts

GF

GC

Últims cinc partits

Parets

2

32

588

521

G

G

P

G

G

CoopeSantBoi

1

33

632

574

P

G

G

G

G

La Roca B (8è)- OAR Gràcia B (15è), dissabte 17:30 h

Els roquerols són, junt amb el Sabadell, el millor equip de la segona volta, i van demostrar el seu bon moment guanyant a Palafrugell. I haurien de superar al seu pavelló vell un equip que fa 10 jornades que no guanya. A la primera volta van empatar a 28 gols.

Imatge del partit La Roca – Sabadell (Foto: Jordi Vilas, handbolsabadell.cat)

La Garriga (7è)- Sabadell (4t), dissabte 19:30 h

Gran partit també a La Garriga entre l’equip màxim golejador del grup i un equip arlequinat que no li queda massa lluny (638 per 630 gols marcats) i que té una ratxa impressionant amb 12 jornades sense perdre en les quals només ha cedit un empat a Terrassa. Ara els garriguencs volen trencar la ratxa sabadellenca i revenjar-se de la derrota de la primera volta (38-27).

Sant Quirze B (10è)- Terrassa (3r) , dissabte 16:30 h

Els egarencs van ensopegar sorprenentment davant el Molins i no se’n poden permetre una altra davant un equip que només ha fet dos punts (de dos empats) en tota la segona volta. A la primera volta, quan estaven en bon moment, els «kiris» van plantar cara a Terrassa perdent per 22-19.

Imatge del partit de la 1a volta a Terrassa

Palautordera B (13è) – Molins (12è), dissabte 17:40 h

Interessant partit entre dos equips en zona de descens però que s’estan espavilant darrerament. A la primera volta els molinencs van guanyar per 31-28.

Imatge del partit de la 1a volta

GEEG (11è)- Garbí Palafrugell (6è), dissabte 18:15 h

Derbi de les terres gironines on l’equip local que només ha fet un punt dels últims 18 necessita puntuar per no caure en zona de descens, però el seu rival, que ve de perdre a casa, també té la darrera esperança de poder lluitar per l’ascens. A la primera volta el partit va estar força igualat (30-27 per al Garbí).

Sant Llorenç/Sant Feliu (5è)- Ràpid Cornellà (14è), dissabte 17 h

Derbi del Baix Llobregat d’alta intensitat entre un equip que la temporada passada estava a 2a i està a dalt i un que estava a Lliga i està a baix. A la primera volta va guanyar el Santllo per 23-28.

Imatge del partit Sant Llorenç – Calella

Cardedeu (16è)- UE Calella (9è), dissabte 19 h

Els calellencs s’han allunyat de la zona de descens i podrien sentenciar l’equip vallesà que està a la cua. A la primera volta clara victòria calellenca per 36-23, però atenció perquè ara el Cardedeu ha millorat en els 4 darrers partits (4 punts i una sola derrota per la mínima davant el Terrassa).


– COMENTA A TWITTER AMB L’ETIQUETA #1aCatH

Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos