La 1a Catalana arribava a la penúltima jornada de la primera volta i en ella el Terrassa, ja «campió d’hivern», va perdre el seu primer partit a casa davant un Parets que també està situat en zona d’ascens i que queda com l’únic que ho ha guanyat tot a la seva pista.
El líder perd la imbatibilitat a la seva pista:
Terrassa 21-23 Parets
El líder era un dels dos equips que no havia perdut cap partit a la seva pista (precisament junt amb el seu rival) i a més gaudia d’un confortable avantatge sobre el segon, però el Parets va anar-hi molt mentalitzat i l’equip de Jaume Soler va tombar la fortalesa egarenca i va sumar dos punts molt importants en la lluita per l’ascens. El partit va ser molt igualat, a la primera part amb lleugers avantatges visitants i a la segona amb avantatges locals, però es va arribar a un final ajustat on la defensa i la porteria del Parets es va convertir en una muralla i en atac Marc Navarro va posar les dosis de qualitat necessàries, en un equip que en té molta, per acabar guanyant el partit.

La Roca B 26-18 Sant Llorenç/Sant Feliu
L’equip de Xavi Pont continua mostrant un gran potencial en defensa i va superar amb força comoditat i fent un molt bon partit a l’equip de Xepkin que ara queda a 3 punts de la zona d’ascens. Per la seva part els roquerols s’allunyen de la zona de descens que ja els queda a 4 punts.
Sant Quirze B 26-24 Molins
Els quirzetencs van continuar mostrant-se forts en defensa ala seva pista i van obtenir dos punts importants contra un rival directe que els permet situar-se a la zona tranquil:la de la taula. Però van haver de patir de valent perquè al descans els molinencs dominaven de quatre gols (10-14).

GEEG 20-32 La Garriga
Els gironins estaven imbatuts a la seva pista, però darrerament ja havien donat mostres de feblesa cedint dos empats davant dos equips en zona de descens i en aquest partit es van trobar un equip garriguenc que va jugar molt mentalitzat després de la derrota a casa davant La Roca i va aconseguir dos punt vitals per tal de continuar lluitant per l’ascens, que el tenen a dos punts.
OAR Gràcia B 26-31 Cooperativa Sant Boi
L’equip santboià, que ja porta 7 jornades sense perdre, es manté al segon lloc i deixa l’equip local, que encadena tres derrotes seguides, a només un punt de la zona de descens.

Garbí Palafrugell 24-24 Ràpid Cornellà
Els garbinencs van perdre un punt important en un mal partit on no van mostrar el nivell de jornades anteriors. Van topar amb la bona defensa 6:0 de l’equip visitant que a més estava fi en atac i va dominar durant tota la primera part. A la represa es va ajustar el marcador degut a la millora defensiva local, però l’atac no els va funcionar i es van haver de conformar amb un empat, que al seu rival tampoc li serveix per sortir del descens.
UE Calella 29-32 Sabadell
L’equip sabadellenc va obtenir la seva cinquena victòria seguida i encara es postula com a candidat a l’ascens, mentre els maresmencs es queden en zona de descens.

Cardedeu 31-31 Palautordera B
El cuer va sumar un puntet davant un rival directe però que tampoc els serveix de massa.
