A la categoria que té el campionat més llarg encara li falten 8 jornades i tot pot passar, i aquesta setmana el partit de la jornada el situem a Les Moreres.
El partit de la jornada a Les Moreres:
Esplugues B (2n) – Parets (4t), diumenge 13 hores.
Gran partit entre dos dels quatre aspirants que queden en la lluita per les tres places d’ascens i en el qual els visitants necessiten guanyar per no quedar massa despenjats. Són els dos equips menys golejats de la categoria, com bé ho van demostrar la setmana passada encaixant 18 i 22 gols, davant Garbí i GEEG.
La resta de partits són aquests:
GEiEG (5è)- Blanc-i-Blaus Granollers (12è), diumenge 11 h.
El GEiEG ha quedat despenjat de la lluita per l’ascens i el seu rival necessita punts per assegurar la permanència.
Canovelles (1r)- Sarrià B (14è), dissabte 20:30 h.
El líder no sembla fàcil que es deixi sorprendre per un equip en zona de descens
Palautordera B (16è)- La Garriga (11è), diumenge 12:15 h.
Derbi vallesà igualat entre dos equips de la zona baixa i en el qual el «Palau» B apura les seves poques esperances de salvació.
Salle Bonanova Atlètic (15è)- OAR Gràcia B (10è), dissabte 19 h.
Enfrontament entre dos equips amb tendències ben diferenciades ja que l’equip barceloní fa vuit jornades que no guanya i els sabadellencs en fa cinc que no perden.
Sant Cugat B (3r)- Calella (9è), diumenge 12:30 h.
Els santcugatencs, en plaç d’ascens, reben un equip irregular que està en zona no massa còmoda a només 4 punts del descens.
Terrassa (7è)- La Roca B (13è), diumenge 10:30 h.
Els egarencs van obtenir una victòria balsàmica a Calella trencant una mala ratxa de tres partits sense guanyar i poden donar un pas més cap a la salvació derrotant l’equip roquerol que està en zona de descens.
Molins (6è)- Garbí Palafrugell (8è), dissabte 19:15 h.
Dos equips en zona relativament tranquil·la separats per un punt i que vénen de perdre la setmana passada.
