Resum #LligaCatFem: Els tres primers no fallen en els seus partits

L'Handbol Ribes va guanyar a Les Franqueses

El cap de setmana es va disputar la 4a jornada de la segona fase en la qual els tres primers van guanyar els seus partits i han obert forat important respecte el quart.

En aquesta categoria disputaran la fase d'ascens a Plata els dos primers del grup pel títol (els posem en blau als resultats) i baixaran els cinc últims classificats del grup de permanència (els posem en vermell).
NORMATIVA

GRUP TÍTOL

Les Franqueses 18-34 Ribes
Palautordera 30-23 Sant Joan Despí B 
Vilamajor 29-28 Coope S.Boi

Els tres primers classificats no van fallar i sembla que són els tres equips que s'han de disputar els dos llocs de fases d'ascens a Plata. El líder, el Palautordera, va guanyar amb comoditat el filial santjoanenc, en un partit que al descans ja tenia el marcador ben  obert amb un 15-7.

El Ribes, segon classificat, no va tenir cap problema per imposar la seva llei a Les Franqueses, amb un gran treball defensiu i amb bon joc col·lectiu en atac. Les ribetanes guanyaven al descans per 11-17 i després van anar ampliant l'avantatge.

I el matx més disputat, cosa que més o menys ja es preveia, va ser el jugat al Joan Sapé i on el Vilamajor va patir de valent per superar la Coope. Quan faltaven 15 minuts les visitants guanyaven per 20-23, però van acabar cedint.

GRUP PERMANÈNCIA

Vilanova del Camí 25-28 Sant Esteve Palautordera
Ascó 33-40 Granollers Atl.
Terrassa  38-25 La Roca B
Esplugues  33-27 Martorell
BCN Sants  22-14 Sant Vicenç B

En aquest grup el Terrassa va aconseguir un triomf sobre un rival directe, fent tota una  exhibició ofensiva. L'equip d'Israel Damont se situa en el primer lloc del grup, avançant amb pas ferm cap a la permanència… i el setè lloc de Lliga, que en el seu debut estaria molt bé.

El filial roquerol ha baixat al tercer lloc superat pel golaverage pel BCN Sants, que en el seu cas fent un gran treball defensiu, va derrotar el filial del Santvi. Aquest últim equip, degut a la victòria del Sant Esteve de Palautordera a Vilanova del Camí, cau a al zona de descens directe.

I les vilanovines, igual que l'Ascó, dos dels equips amb més llarga trajectòria a Lliga Catalana, estan en seriós perill de perdre la categoria, enfonsats després de les seves derrotes en les dues últimes posicions, a 9 i 10 punts de la línia de salvació, quan només en queden 12 per disputar. Tampoc el Martorell que, després de perdre a Esplugues, està a 7 punts d'aquesta línia, ho té massa bé per salvar-se.

Galeries de fotos