La setena jornada del campionat ha servit perquè el líder augmenti el seu avantatge sobre el segona, gràcies a l'ensopegada del Gavà a Palautordera.
El partit de la jornada se l'emporta l'Ascó:
Ascó 27-25 Perelló

Imatge del partit (facebook Hanbdol Perelló)
Les asconenques van trencar la bona ratxa de l'equip perellonenc i van sumar la tercera victòria seguida que les enfila cap a posicions tranquil·les de la taula.
Va ser un partit molt igualat a la primera part amb dos equips buscant el triomf amb ganes i arribant-se al descans amb avantatge visitant per 12-13. A la represa les perellonenques defensant molt bé van posar-se quatre amunt de seguida (12-16) i van mantenir-se per davant fins que faltaven deu minuts (20-21). Aleshores una sèrie de pèrdues de pilota van propiciar els contraatacs d'un equip local que no va perdonar.
Les màximes golejadores van ser la local Agnés Abellà, i les visitants Núria Cascuberta i Elisabet Llao amb 7 gols.

Les asconenques van dedicar el triomf en el derbi a la seva companya Marina, lesionada
Lleida Pardinyes 29-27 OAR Gràcia B
El líder, que no va jugar el seu millor handbol, va tenir més problemes dels esperats per superar un equip que només ha guanyat un partit, però que va fer un gran partit, i dominava 10-11 al descans.
La lleidatana Cristina Morell amb 10 gols va ser la màxima golejadora.

Imatge del partit jugat a Pardinyes (@CHPardinyes)
Granollers At. 22-21 Sant Vicenç B
L’equip granollerí també va tenir molts més problemes dels que es podien esperar. Les vicentines, després de la pallissa rebuda davant el Pardinyes, van recuperar el bon to defensiu.
El partit va ser molt igualat (10-11 al descans), però en els minuts finals l'equip local va estar més encertat.
La màxima golejadora va ser la visitant Carolina Carmona (6 gols).
Palautordera 29-22 Gavà
Si els que ara són primer i segon van superar amb dificultats els seus partits, l'equip gavanenc que encara estava imbatut i estava en segon lloc no va poder superar l'escull palauenc.

Les palauenques van trencar la mala ratxa de tres derrotes superant el segon classificat
La màxima golejadora va ser la jugadora local Martina Morató amb 7 gols.
Canovelles 27-22 Banyoles
Les canovellines van trencar la ratxa de cinc partits sense guanyar davant un equip que encara no ha puntuat i que sembla que haurà de lluitar de valent per evitar el descens.
L'equip local dominava ja per 13-9 al descans i sempre va mantenir el domini a la segona part.
La màxima golejadora va ser la canovelina Cynthia Gonzàlez amb 7 gols.
Coope Sant Boi 28-28 Vilamajor
El duel entre els dos primers classificats de la temporada passada va acabar amb empat.
L'equip local va anar dominant quasi sempre (11-9 al descans i 20-16 als 15 minuts de la segona part), però en el tram final les campiones van treure l'orgull.
Les màximes golejadores van ser Júlia Parera (Coope) i Laura Delgado (Vilamajor) amb 6 gols.
Les Franqueses 16-32 La Roca B
El derbi vallesà tenia clar color visitant, però la diferència va ser més gran encara de la que es podia esperar, fins el punt de doblar el seu rival en el marcador.

Les roqueroles ja porten quatre victòries seguides
Paula Ortega amb 8 gols va ser la màxima golejadora.
Podeu enviar fotos, més informació o cròniques a gol@cathandbol.cat
