La Lliga Catalana femenina va arribant al seu final. En aquesta 23a jornada el Santvi podia confirmar el seu accés a fases però es va quedar a les portes i encara haurà de lluitar amb el Sanes pel títol. Per sota també hi ha lluita però Igualada i Lleida Pardinyes ho tenen molt malament per salvar-se.
El Sanes quasi enfonsa l’Igualada:
Igualada 20-24 Sant Esteve Sesrovires
Al derbi de proximitat no va haver-hi sorpresa i el Sanes va obtenir la vuitena victòria consecutiva, i va donar un pas més cap a les fases, i a més s’apropa a un sol punt del «Santvi» en la lluita pel títol. Amb la derrota les igualadines, que fa sis jornades que no guanyen, queden enfonsades a la cua i necessiten un miracle per poder salvar la categoria.
L’inici de partit va ser igualat amb l’equip igualadí plantant cara, però al descans les sesrovirenques havien marxat de 3 (9-12) A la represa amb bona defensa, bona actuació de Marta Bermejo sota pals, i amb les germanes Júlia i Clàudia Romero i l’extrem Nora Muñoz fent mal en atac, l’equip de Xavi Estevan i Joan Martínez, es va escapar de sis (18-24) i ja va deixar sentenciat el partit tenint un final tranquil.

Vilamajor 21-21 Sant Vicenç
El líder encara no pot cantar l’accés a fases, tot i que pràcticament ho té a la mà. L’única opció perquè el Santvi quedés fora seria que perdessin els tres partits, i el Cardedeu guanyés els tres i l’últim a Sant Vicenç per més d’onze gols. Vaja força improbable… El que sí se’ls ha complicat a les vicentines és el títol ja que el Sanes se’ls ha col·locat a un sol punt.
El Vilamajor va controlat molt bé el partit, amb una gran defensa que va deixar el líder a 7 gols al descans (11-7). A la represa el Santvi va anar remuntant empatant a 17 a deu minuts del final, proporcionant un final molt emocionant. Les vilamajorines encara van tornar a avançar-se de dos (20-18), però el líder va demostrar caràcter per acabar empatant.

Lleida Pardinyes 30-33 Cardedeu
Les lleidatanes, con l’Igualada, també veuen molt complicada la permanència, després de perdre contar el Cardedeu que, per la seva part continua guanyant tots els partits de la segona volta (i ja en van 10) però té les aspiracions d’aconseguir el segon lloc reduïdes a la mínima expressió.
OAR Gràcia B 17-19 Ascó
L’equip ebrenc estava més necessitat dels punts i això es va notar sobre la pista. Amb aquest triomf l’Ascó assegura la permanència.
Canovelles 24-21 Sant Quirze
En un partit sense transcendència per als llocs importants de la taula, el Canovelles va donar un pas important cap a la consecució del cinquè lloc.

Vilanova del Camí 28-27 Joventut Mataró
L’equip de l’Anoia es va fer amb dos punts que li permeten sortir de la zona de descens davant un equip que a la primera volta l’havia guanyat d’onze gols (39-28).
Tortosa 24-30 Gavà
L’equip tortosí no va estar bé en defensa i l’equip gavanenc ho va aprofitar per sumar dos punts que encara li permeten lluitar pel setè lloc. Les tortosines cauen en zona de descens.
