Va començar la lliga de la Divisió d’Honor Plata Estatal, però ho va fer amb només tres partits, ja que els altres es van suspendre per l’episodi de pluges.
ONDA 35–23 GRANOLLERS AT

L’equip onder va sortir ben mentalitzat, recordant la derrota patida la temporada passada davant el filial granollerí, i als 12 minuts ja guanyava 8-3. Fins al descans (17-12) i durant bona estona de la segona part el joc i el marcador es va mantenir ben equilibrat (23-18 als 13 minuts de la segona part), amb intercanvi de gols. Però al tram final, davant un equip granollerí que anava una mica curt d’èfectius, l’equip local va posar la directa i va anar obrint forat, per acabar amb els 12 gols d’avantatge després d’un parcial final de 12 a 5.
Les màximes golejadores van ser Aitana Gómez (8) i Iasabelle Nascimento (7) per part local i Clàudia Guijarro (5) per part visitant.
ALMASSORA 17-16 SANT QUIRZE

L’altre equip català que es desplaçava a terres valencianes i va poder iniciar el campionat, va ser el Sant Quirze, que va caure per la mínima a la pista de l’Almassora del català Aleix Pérez.
L’equip kiri, que dirgiex Tomàs Ferrer, va fer un molt bon inici en defensa, encaixant només tres gols en vint minuts (3-6) i marxant al descans amb un 6-8. A la represa es mantenia la mateixa tònica i les kiris encara dominaven de quatre (12-16) faltant set minuts. Aleshores a les joves jugadores kiris se’ls van acabar les idees i a encongir el braç, davant la bona defensa 6:0 i bona porteria de l’equip local, que també va resoldre bé els seus atacs i va fer un parcial de 5 a 0 per tombar el marcador, amb un últim gol de vaselina des de l’extrem dret.
Les màximes golejadores van ser Saray Trabanco (5) per part local i Mila Carrión i Martina Lista (4, cada un) per part visitant
MARNI 22–23 MISLATA

El campió vigent, el Marni, va patir la primera derrota en el derbi valencià davant el Mislata, equip baixat de lliga Or. El partit va tenir dues parts ben diferenciades, la primera amb l’equip local fent un gran treball defensiu per marxar al vestidor amb un 11-8, i la segona amb domini de l’equip visitant, que va mantenir el seu nivell defensiu i va trobar la manera de superar la defensa local.
Les màximes golejadores van ser Eider Repes (6) per part local i Ainara Gordo (7) i Laia Chiva (6) per part visitant
SANT JOAN DESPÍ – SANT VICENÇ, ajornat
LA ROCA – SANT CUGAT, ajornat
RIBES – PALAUTORDERA, ajornat
OAR GRÀCIA – ELCHE B, ajornat
