El dissabte comença la competició a la Divisió d’Honor Or que, curiosament, és la que habitualment es coneixeria per la categoria de Plata, perquè és el segon nivell estatal.
Partits de la 1a Jornada
Zuazo – Lleida, dissabte 19:30 h
L’equip d’Iban Raigal, que va donar molt bona imatge a la final de la Supercopa davant el KH-7 Granollers, inicia la lliga a Barakaldo en una pista difícil, amb gran tradició a la Divisió d’Honor Elit, com és la del Zuazo, que la temporada passada va fregar l’ascens, ja que estava en segon lloc a falta de tres jornades, però dues derrotes les van deixar en el cinquè lloc… això sí 17 punts per sobre de l’equip lleidatà.

Les lleidatanes han millorat la seva plantilla amb la incorporació de la pivot Khadija Lafsahi (amb doble nacionalitat marroquina i espanyola i que prové del Morvedre) i l’extrem Joana Bolling (jugadora uruguaiana que ve del Mislata, i abans havia estat a Elda i Elx), però tot i això hauran d’estar a un alt nivell per poder puntuar, en una pista on la temporada passada hi van perdre per 19-14.
