El KH-7 Granollers visita una pista difícil

La temporada passada el Granollers va treure un punt d'Elx

El KH-7 Granollers té una tasca complicada per sumar la segona victòria de la lliga.

Elche- KH-7 Granollers , dissabte 17:30 h

ELX-GRA.jpg
Imatge del partit de la temporada passada en què el Granollers va empatar a Elx / Foto: arxiu

El KH-7 Granollers de Josep Morales no ha començat bé la lliga. Amb molts problemes de lesions, l’equip ha quedat força tocat, sobretot faltant Martina Capdevila, la màxima golejadora de la Divisió d’Honor de les dues últimes temporades. Això col·labora decisivament perquè, amb una mitjana de només 18 gols marcats, l’equip sigui el menys golejador.

Per intentar remuntar el vol, després de l'»aturada de seleccions», les granollerines tenen un compromís molt difícil a la pista del BM Elche, que en l’altre partit que han jugat a casa van guanyar per 26-16 al Porriño.

L’Elx estrena entrenador (Alberto Zabalegui) i té un equip jove, fins al punt que la coneguda Nicole Morales és la veterana de l’equip amb 28 anys, Allà hi ha anat també la sevillana Belén Rodríguez, que la temporada passada estava al Granollers. Altres destacades són Lísa Opedal, Jimena Laguna, Paola Bernabé, Paula Agulló, Carmen Figueiredo, Vanessa Rubio, Zaira Benítez i Savina Bergara.

BM ELCHE        4t  4 punts  24/21
GRANOLLERS  11è 2 punts  18/22

El punt positiu on agafar-se és que en les dues últimes temporades el KH-7 Granollers ha aconseguit empatar en aquesta pista, a 21 la temporada passada i a 28 fa dues.

Galeries de fotos