La 21a jornada de lliga va portar un triomf de prestigi del Granollers i una derrota del Sant Quirze, que ja es veu abocat al descens. Per dalt el Bera Bera ja es va acostant a un nou títol.
KH-7 GRANOLLERS 34-27 ROCASA GRAN CANÀRIA

Magnífic partit de Lea Kofler amb 6 gols / Foto: @bmremudas
L'equip de Salva Puig va fer un sensacional partit per doblegar un dels grans de la lliga, que entrena l'exentrenador del KH-7 Robert Cuesta. L'equip granollerí va portar des de bon començament el domini en el joc i en el marcador, amb gran defensa i eficàcia en atac, i al descans ja manava per 17-12. A la represa va continuar la mateixa tònica, davant un equip canari que no podia reaccionar, i la diferència va pujar fins als 10 gols (32-22), i només al final una certa relaxació local va permetre l'equip visitant alleugerir una mica els guarismes.
Les màximes golejadores van ser Giulia Guariero (7), Ona Vegué i Lea Kofler (6, cada una) per part local i Maria Gomez (8) per part visitant.
ELCHE 31-21 HANDBOL SANT QUIRZE
Remei Prat va ser la màxima golejadora del Sant Quirze en aquest partit / Foto: @cbm_elche
L'equip de Dolo Martín va perdre de forma clara a Elx i ja es veu abocat al descens. Quan queden cinc jornades està a 10 punts del Porriño, que és l'equip que marca la zona de salvació, i té el golaverage perdut amb l'equip gallec.
L'equip "kiri" va fer vint minuts magnífics i dominava 10-12, no obstant això en els minuts finals de la primera part va veure com les il·licitanes remuntaven per marxar al vestidor amb un 15-13.
A la represa altra vegada molt bons minuts de les vallesanes que es mantenien en el partit quan es portaven 17 minuts amb un 23-21. A partir d'allà les locals van posar la directa i l'equip "kiri" es va descompondre literalment i ja no va ser capaç de marcar cap més gol encaixant un parcial final de 8 a 0.
Les màximes golejadores van ser Paola Bernabé (8) i Maria de Garcia Duque (7) per part local i Remei Prat (5) per part vallesana.
El dijous derbi català a Sant Quirze
La pròxima jornada es juga entre setmana i el calendari porta el derbi català, que es jugarà a Sant Quirze el dijous dia 14 a les 19 hores. Recordem que a la primera volta a l'Olímpic les granollerines es van imposar per 33-17.
