Partit teòricament teòricament assequible a l'Olímpic per a l'equip granollerí en la 19a jornada de lliga.
KH7 Granollers –Canyamelar València, dissabte 16:30 hores
Després de la victòria a Elx, l’equip granollerí rep un altre equip valencià al qual va derrotar àmpliament a la primera volta a València per 23-32. El Canyamelar –que acaba de superar una situació límit a punt de desaparèixer per un deute fins que l'ha eixugat un mecenes anònim– lluita per la permanència, és 12è amb 9 punts, ben lluny del KH7 Granollers que és 6è amb 22.
Les valencianes només han guanyat un dels 8 partits jugats fora de casa, però va ser en una pista complcada com és la de Màlaga.
Són l’equip menys golejador de la Divisió d’Honor i per molt que vinguin de superar el Porriño, el KH7 Granollers no s’hauria de deixar sorprendre.
